Hotel Sonneck

Hotel Sonneck
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Sonneck voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Sonneck in het Nederlands

Mooi hotel

rtvd
4-8-2013

Plus: Mooi, vrij groot door een familie gerund hotel. Gratis wifi. In de Superior en De Luxe kamers is er koeling doordat door de vloerverwarming in de zomer koud water loopt. Dat werkte prima bij een buitentemperatuur boven de 30°C. Deze kamers zitten in het nieuwe gedeelte en zijn ook mooi ruim. Het personeel is hulpvaardig en vriendelijk. Het ontbijt is prima. ’s Avonds kun je op het terras een gutbürgerliche maaltijd met een mooi glas wijn of bier nuttigen (niet duur). Er is prima en voldoende parkeerruimte voor en achter het hotel. De prijs-kwaliteit verhouding is OK.

Min: Het hotel ligt ruim 3km wandelen van Schwäbisch Hall. Heen is dat naar beneden prima te doen, maar terug is het wel erg steil omhoog. Met bus 7 terug is het dan aangenamer. Je moet soms wel vragen of sommige zaken op het buffet aangevuld kunnen worden (ontbijt tot 10.00 uur).

Prima plek, wel wat ver van het centrum

Nanette
23-7-2012

Keurig hotel met zeer goed ontbijtbuffet en erg aardig personeel. De gemiddelde leeftijd van de bezoekers is redelijk hoog. Het is vrij ver lopen naar het centrum, vooral terug is het een aardige klim. Voldoende parkeergelegenheid, motoren mochten zelfs in de garage staan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sonneck in Schwäbisch Hall, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sonneck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sonneck scoort een 8.33 uit 10 op basis van 2 reviews.