Camping Am Steinbacher See

11 reviews over Camping Am Steinbacher See

• 2018
    8Nelissen09-08-2018

Fantastisch.

Rustige camping. Mooie stad goed te bereiken via het park met fiets of wandelend. Vriendelijke eigenaren. Zeker de moeite waard om er te gaan kamperen.

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Michel24-05-2018

Rustige overnachtingscamping

Eerder kleine camping met zeer vriendelijke ontvangst en mooie, grote staanplaats zelf mogen uitkiezen. Prima sanitair. Wij zijn 2 dagen gebleven en hebben het gezellige stadje Schwabisch Hall bezocht; een wandeling van 20-30 minuten maar wij vonden het de moeite waard. Het meertje bij de camping leek ons niet meteen iets waarin men kan zwemmen

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

3Jaap15-08-2015

Nooit meer !

Zeer slecht ! Camping heeft de toevoeging "am see" maar het ligt aan een stuwmeertje waar je absoluut niet kan en mag zwemmen. Vervoer naar de stad is te voet (zo'n 2,5 KM). Maar klein deel van de camping mag gebruikt worden voor tentjes en schaduw is er daardoor weinig want de meeste plekken zijn "besproken" of "vaste plekken". Sanitair is ok, sterker nog, dat was de gezelligste plek van de camping. Prijs / kwaliteit is slecht. Ligging is bagger en er is werkelijk niets te doen ! Rij door !

Gereisd met partner in augustus 2015

• 5Robinjo07-08-2014

Dit nooit meer

Wat ons betreft is het een te dure camping je betaald een tarief voor overnachting wat al aan de hoge kant ligt en daar bovenop betaal je nog extra voor te douchen en het warme water voor je afwas. Bij een stroomaansluiting waarbij men een aansluit tarief berekend en een verbruikers tarief., dan is het wel zo eerlijk bij een laag verbruik het daadwerkelijke in rekening te brengen, als meer afneemt betaal je bij zo hoort het. Dat is bij ons anders gegaan deze camping beheerder hanteerde een een keer de pauschale toe. dus afkoop waardoor we duurder uit waren Je kunt er niet eten. Er is ook niets te doen. We hebben het naar 1 overnachting al gezien. Het stadje is uitzonderlijk mooi veel mogelijkheden.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 8Hengelaar, 28-10-2011

Camping voor rustzoekers

Camping ligt ietwat weg gestopt achter sportvelden net buiten de plaats. De toegangsweg is niet moeilijk maar lastig. Bewegwijzering kan iets beter: het terrein is te vinden! De mittagsruhe wordt zeer strikt gehanteerd. Het terrein is prima verzorgd, gras en ruime plaatsen. Het sanitair is gedateerd maar schoon. Op de camping geen winkel c.q. eetgelegenheid. Wel een gezellige bierkneipe. Het is dag en nacht rustig.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Peter09-07-2011

Camping op fiets-loopafstand van Schwäbisch Hall

Rustig gelegen goed onderhouden, oudere camping op 2 km. afstand van Schwäbisch Hall. Via een fietspad langs de Kocher en door een mooi park ben je in korte tijd in het centrum van een mooie stad met veel bezienswaardigheden. Enkele zeer mooie musea. Internethoek in de kantine, gratis gebruik. Broodjesservice. In de zomer worden in Schwäbisch Hall op de trappen van St.Michaelkerk diverse openluchtvoorstellingen gegeven.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Lia van Bruggen-Vreman23-05-2010

Een aanrader!!

Superfijne en rustige camping op ca. 13 km. vanaf de snelweg Mannheim/Nürnberg met goed en schoon sanitair en een fijne, goed onderhouden grasmat. De camping ligt aan een meertje, maar daar kan niet in gezwommen worden. Lopen naar de mooie binnenstad kost ca. 20 min. en dit is een fijne wandeling langs het water en door een enorm langgerekt, prachtig park. We komen terug om er wat langer te blijven, want het is ons prima bevallen!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Harrie01-09-2009

Schone, saubere camping

Camping ligt op fiets- en zelfs loopafstand van de binnenstad, die erg sfeervol is. Camping zelf is typisch Duits: erg zuiver, kleine, afgebakende plaatsen met schoon sanitair maar nu met vriendelijke eigenaren. Omgeving nodigt uit tot het maken van dagtrips en mooie fietstochten langs Jagst-Kocher riviertjes. Camping is ons erg goed bevallen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10inge21-07-2008

wat een rust!

een tussenstop van maandag t/m vrijdag tussen 2 hondenshows in. we hadden meerdere grote honden bij ons, was geen probleem. wat meteen opviel was de super schone en uitgebreide sanitaire voorzieningen. De gastheer en vrouw zijn heel aardig, kleine kantine aanwezig, verse broodjes te bellen. wassen voor € 1.50, tevens droger aanwezig. Onbeperkt mogelijkheid voor warm afwassen, drinkwater tanken, chemisch toilet te legen. wel is er een rustpauze tussen 13 en 15uur, dwz wil je met de auto weg in die tijd vast de auto buiten slagboom parkeren en va 22uur tot 07uur is avond/nachtrust. wel prettig. wij (4 personen tussen de 25 en 67jr) hebben er heel fijn gecampeerd en bevelen het een ieder aan die van rust houd en geen activiteiten nodig heeft omn zich te vermaken.l

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2008

1 tip over Camping Am Steinbacher See

• Hengelaar, , 28-10-2011

De plaats Schwäbisch Hall is het bezoeken zeker waard. Er zijn vaak en veel culturele evenementen.

0 vragen over Camping Am Steinbacher See

• SchaduwplaatsenAanwezig