Pension Gasthaus Waldeslust

Pension Gasthaus Waldeslust

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag29°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthaus Waldeslust voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Gasthaus Waldeslust in het Nederlands

Gastvrij pension in de vrije natuur van Schramberg

Sandy
4-2-2011

Ik was hier voor 1 nacht samen met een collega op zakenreis. Dit pension ligt vrij afgelegen, midden in de natuur. De mensen zijn erg gastvrij, het eten was echt heel lekker en goed verzorgd, de kamers ruim en netjes. Een vrij kleine badkamer (douche en wastafel/wc in een aparte ruimte) en de inrichting is vrij ouderwets (echt origineel uit die regio) maar al met al een prima verblijf en ik zou er zo weer terug gaan.

Gereisd Zakelijk in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Overige servicesFietsverhuur, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gasthaus Waldeslust in Schramberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gasthaus Waldeslust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.