Appartement Terrassenpark

3.8Onvoldoende

Duitsland, Baden-Württemberg, Schonach (Zwarte Woud)

3.8Onvoldoende

Meer appartement info

19 reviews over Appartement Terrassenpark

• 2018
    2Jan23-12-2018

We komen hier nooit meer.

Zelfs mijn garage ziet er beter uit dan die ouwe versleten troep hier. Als we dit van tevoren hadden geweten waren we nooit gegaan. Verschikkelijk, hier komen we nooit mee.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2018

• Oude reviews

9John van den Boorn04-08-2017

Mooie appartementen en betaalbaar

We waren in juli 1 week in het terrassen park. De appartementen zijn goed en je het een fijne uitzicht. Het was ook niet duur en we konden samen met onze dochter zwemmen in het eigen zwembad. Dat er geen receptie is, stoort ons niet. de appartementen zijn schoon en de ligging is zeer mooi. Verder is er ook genoeg in de omgeving te beleven. zeker een aanrader.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 3Cuyvers-Haest25-04-2017

niet zo een goede ervaring

Wij zijn in april 2017 twee weken daar geweest. Daar aangekomen niemand bij de receptie te zien. Er is wel een receptie maar die is eigenlijk niet meer in gebruik en dan moet je eerst nog geen zoeken waar de receptie is zeker als je daar voor de eerste keer komt. Wij kwamen daar voor de rust maar ze zetten ons in de buurt van kleine kinderen die heel de nacht wenen en roepen en door de gangen zitten lopen. En als je dan een sigaret wil roken op het terras komen de buren klagen en zeggen dat je daar niet mag roken. De slaapkamer was veel te klein want telkens als je u wou omdraaien botste je met je hoofd tegen de kast. Niet echt ideaal dus. Wandelingen maken kan je er wel maar niet echt goed aangegeven. Je vindt er wel bordjes maar op sommige kruispunten van de wandelingen staan er zelfs geen bordjes meer. En dan hadden we een garage voor de auto erin te zetten maar dan hadden ze een verkeerde sleutel gegeven dus onze auto heeft twee weken moeten buiten staan.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in april 2017

• 3Marco23-12-2015

Onbetrouwbaar boeken

Eerder verblijf gehad, nu dit jaar. We houden van de bossen :-) De website geeft meerdere vrije appartementen aan die je kunt boeken. Daarna zonder opgaaf van reden geannuleerd. Niet bereikbaar, telefonisch contact bleek niet mogelijk. Appartementen blijven wel als te reserveren op de website staan. Pas op met last minut dus !

Verder schoon, gedateerde appartementen. Zwembad warm maar is alleen een bak water. Niets te doen voor of met kinderen in de omgeving. Vrij somber complex (beton en hout). Gastvrouw is aardig in de 5 minuten die je haar spreekt voor het ontvangst van de sleutel.

• 2Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2014

• 9Erik05-08-2015

Mooie plek met veel rust

Leuk, rustig park met lekker overdekt zwembad. Appartementen zijn ruim genoeg voor 4 personen. Voor de kinderen is er natuurlijk het zwembad, tafeltennis zowel binnen als buiten en een tafelvoetbalspel. Het appartement waar wij in zaten was netjes ingericht. Keukentje met 4 pits elektrisch gasstel, magnetron en oven. De gastvrouw was zeer vriendelijk. Kortom een aanrader. Veel gemak voor weinig geld.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9meneer Rodewijk03-11-2014

mooi appartement veel comfort en mooi uitzicht

Appartement voldeed volledig aan de beschrijving. Mooie omgeving en broodjes service was perfect.

Gereisd met partner in oktober 2014

• 7meneer Paulissen03-11-2014

Prettige verblijfplek in de herfst

Prettige verblijfplek in de herfst. Echter onze touroperator zegden toe een gratis entree voor de watervallen voor twee personen, maar daar werd deze toezegging niet gehonoreerd bij de kassa. wij moesten alsnog 8 euro betalen. Niet netjes.!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 9filip_verbraekel02-01-2014

Appartement met mooi uitzicht.

Wegens missing een groter appartement gekregen en perfect in orde alles was aanwezig tot kerstversiering toe.De dame aan de balie was zeer vriendelijk en bediend u op uw wenken.Zwembad was proper en aangenaam warm.(opgelet deze appartementen kunnen schijnt wel verschillen van inrichting daar ze van verschillende prive personen zijn.)

Gereisd met oudere kinderen in december 2013

• 9Fam. van Westerop10-09-2013

Beste Elisabeth

Wij zijn door u heel goed ontvangen. Tevens willen wij onze dank uitspreken voor de geduld die u had voor ons. Wij hebben genoten van de gastvrijheid en de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 7Miranda16-08-2013

Mooi uitzicht vanaf app (nr.14)

De eerste indruk was goed. App kan inderdaad een opknapbeurt gebruiken. Het is oud maar wel brand schoon.In het app is echt werkelijk van alles aanwezig. Zelfs de kruiden staan in het keukenkastje. De gastvrouw elizabeth is heel behulpzaam. Bij aankomt wordt iedereen persoonlijk door haar naar het app begeleid. Op het park zelf is niets te doen. Overal heb je de auto voor nodig.Volgens de beschrijving moest er een restaurant zitten maar wij hebben deze niet gezien. Bedden zijn erg hard en kraken heel erg. Handoeken en keukendoeken genoeg aanwezig,bedden waren al opgemaakt waar niet om gevraagt was.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Appartement Terrassenpark info