Appartement Schwarzwaldblick

Appartement Schwarzwaldblick
7,9

• Ligging t.o.v. pistes7,5

12 reviews over Appartement Schwarzwaldblick in het Nederlands

Leuk niet al te groot appartementje

Sonja
9-1-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Leuk appartementje net buiten Schonach. Niet heel groot maar voldeed uitstekend. Vanaf het balkon uitzicht op de piste. Tijdens ons verblijf lag er helemaal geen sneeuw maar we hebben ons met twee kinderen meer dan uitstekend vermaakt in de buurt. Er is van alles te doen en natuurlijk is de natuur er wonderschoon! Al met al een aanrader, ookal zal ik de volgende keer wachten met boeken tot ik zeker weet dat er sneeuw ligt.

Kinderparadies im Schwarzwald

Hanna Vogt
26-11-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Am Aussenpool liegen und die Kinder im weitläufigen Garten toben lassen..... Absolut ruhige Lage und Natur pur. Was will man als gestresste Mama mehr???? Zum Beispiel abends auf der Terasse grillen? Alles möglich,tolle Location!!!!

mooi appartement maar erg donker

c_branje
17-4-2011

Het appartementencomplex ligt op een helling buiten Schonach. Vanaf de toegangsdeur moesten we 2 trappen af, we hadden het onderste appartement. In plaats van balkon, hadden we nu een terras dat uitkwam op een gemeenschappelijk grasveld. Doordat het balkon van hetbovenliggende appartement nogal overhing, was het vrij donker binnen en zat je gauw met de lampen aan. Vooral omdat in de woonkamer maar aan 1 kant ramen waren en die waren net onder dat balkon. Rolluiken. Prachtige badkamer met ligbad. Broodjesservice: maandag t/m zaterdag wordt het van te voren opgegeven aantal broodjes tussen half 8 en 8 uur voor je huisdeur gezet. Hond was welkom.

leuk huisje met mooi uitzicht

brian
23-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

veel te doen in omgeving en mooi om te wandelen en om te ontspannen

2008

M vd Kerkhof
7-7-2008

wij zijn hier in juni 2008 geweest. Schonach is een rustig mooi plaatsje, met genoeg te doen in de omgeving.

Appartementen zijn echt waar voor je geld, niet super groot maar alles zit erin.

Wij komen zeker nog eens terug!

M van de kerkhof, geldrop

• Ligging t.o.v. pistes6

Prima accomodatie die zeer prachtig gelegen is op een berg. (Winterbanden zijn wel aan te bevelen om tot boven aan de appartementen te geraken).

De appartementen zijn zeer ruim en netjes, enkel de keukenbenodigdheden waren eerder primitief aanwezig en juist geteld. De living + ruim terras is zuidelijk gericht en ziet uit op de skipiste.

Elk appartement beschikte tevens over een privéparking.

Schonach is in de winter aan te raden voor echte wandelaars en/of beginnende skier.

Zeer positief ervaarden wij de 'gratis pas' die je kreeg, waarmee je o.a. het openbaar vervoer en de skiliften in de omgeving niet moest betalen.

2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

we zijn 2 weken op vakantie geweest in juli en het was er echt goed.mooie en ook groot appartement met mooi panorama.alles er op en aan. ook rustig gelegen op wandelafstand v.h. dorp.vele wandelingen en plaatsen te bezoeken.we komen zeker naar hier terug.

2006

Goede wandelomgeving,ook voor mountain-bikers geschikt.Met Schwarzwald "Gästekarte" is regionaal openbaar vervoer gratis,dus ook de trein.Rustige omgeving.

Swerus

Prettige woonomgeving, apartementen zijn ruim en de prijs is zeer redelijk.Wil je het dan staat elke morgen een zak met heerlijke duitse broodjes voor de deur.

wij gaan reeds 11 jaar naar hetzelfde appartement tijdens het krokusverlif

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schwarzwaldblick in Schonach (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schwarzwaldblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Schwarzwaldblick scoort een 7.94 uit 10 op basis van 12 reviews.