Appartement Schwarzwaldblick

8.3Fantastisch

Duitsland, Baden-Württemberg, Schonach (Zwarte Woud)

8.3Fantastisch

• 8.1Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte
  • 7.8Ligging t.o.v. pistes

Appartement info

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Schwarzwaldblick

• 7Sonja09-01-2017

Leuk niet al te groot appartementje

Leuk appartementje net buiten Schonach. Niet heel groot maar voldeed uitstekend. Vanaf het balkon uitzicht op de piste. Tijdens ons verblijf lag er helemaal geen sneeuw maar we hebben ons met twee kinderen meer dan uitstekend vermaakt in de buurt. Er is van alles te doen en natuurlijk is de natuur er wonderschoon! Al met al een aanrader, ookal zal ik de volgende keer wachten met boeken tot ik zeker weet dat er sneeuw ligt.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 7c_branje17-04-2011

mooi appartement maar erg donker

Het appartementencomplex ligt op een helling buiten Schonach. Vanaf de toegangsdeur moesten we 2 trappen af, we hadden het onderste appartement. In plaats van balkon, hadden we nu een terras dat uitkwam op een gemeenschappelijk grasveld. Doordat het balkon van hetbovenliggende appartement nogal overhing, was het vrij donker binnen en zat je gauw met de lampen aan. Vooral omdat in de woonkamer maar aan 1 kant ramen waren en die waren net onder dat balkon. Rolluiken. Prachtige badkamer met ligbad. Broodjesservice: maandag t/m zaterdag wordt het van te voren opgegeven aantal broodjes tussen half 8 en 8 uur voor je huisdeur gezet. Hond was welkom.

Gereisd met partner in augustus 1993

• 8brian23-03-2011

leuk huisje met mooi uitzicht

veel te doen in omgeving en mooi om te wandelen en om te ontspannen

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8M vd Kerkhof07-07-2008

wij zijn hier in juni 2008 geweest. Schonach is een rustig mooi plaatsje, met genoeg te doen in de omgeving.

Appartementen zijn echt waar voor je geld, niet super groot maar alles zit erin.

Wij komen zeker nog eens terug!

M van de kerkhof, geldrop

Gereisd met partner in juni 2008

• 9fam. Mees12-02-2008

Prima accomodatie die zeer prachtig gelegen is op een berg. (Winterbanden zijn wel aan te bevelen om tot boven aan de appartementen te geraken).

De appartementen zijn zeer ruim en netjes, enkel de keukenbenodigdheden waren eerder primitief aanwezig en juist geteld. De living + ruim terras is zuidelijk gericht en ziet uit op de skipiste. Elk appartement beschikte tevens over een privéparking.

Schonach is in de winter aan te raden voor echte wandelaars en/of beginnende skier. Zeer positief ervaarden wij de 'gratis pas' die je kreeg, waarmee je o.a. het openbaar vervoer en de skiliften in de omgeving niet moest betalen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in december 2007

• 10marlene21-08-2007

we zijn 2 weken op vakantie geweest in juli en het was er echt goed.mooie en ook groot appartement met mooi panorama.alles er op en aan. ook rustig gelegen op wandelafstand v.h. dorp.vele wandelingen en plaatsen te bezoeken.we komen zeker naar hier terug.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8A.N.van Homoet03-06-2006

Goede wandelomgeving,ook voor mountain-bikers geschikt.Met Schwarzwald "Gästekarte" is regionaal openbaar vervoer gratis,dus ook de trein.Rustige omgeving. Swerus

Gereisd in juni 2006

• 9A22-03-2006

Prettige woonomgeving, apartementen zijn ruim en de prijs is zeer redelijk.Wil je het dan staat elke morgen een zak met heerlijke duitse broodjes voor de deur.

Gereisd met partner in september 2005

• 8vandenbosch12-02-2006

wij gaan reeds 11 jaar naar hetzelfde appartement tijdens het krokusverlif

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2006

• 8Miranda26-08-2005

Ruime, mooie appartementen, rustige ligging.Prachtige wandelomgeving.

Gereisd in augustus 2005

Appartement Schwarzwaldblick info