Hotel Wochner´s Hotel Sternen

14 reviews over Hotel Wochner´s Hotel Sternen in het Nederlands

Heerlijk 3 * hotel

vikske
19-4-2011

Prima hotel, lekker eten, verzorgde ruime kamers.

Zeer vriendelijk personeel.

Treinstation ligt op 5 min wandelen aan het meer.

goed gelegen om omgeving te verkennen

Johan & Martina
28-9-2010

goed gelegen hotel aan de schluchsee,

kan er mooie wandelingen maken.

Eten was goed, bediening soms traag.

Zijn er vriendelijk, hadden ruime kamer.

een aangenaam hotelletje

MarcVansteenkiste
21-5-2010

we waren vriendelijk ontvangen ieder dag waren de bedden verzorgd opgemaakt. s'morgens een verzorgd ontbijt in een rustig kader. een goeie keuken het avondmaal is vlot en vriendeljk opgediend. het hotel ligt op 5 min wandelen van het meer er zijn vele mooie gemarkeerde wandelingen in schluchsee

vriendelijk, lekker eten, mooie ligging

Anne en Marc
18-2-2010

goede prijs kwaliteit. Heel vriendelijke bediening ,zijn zeker hun sterren waard. wij gaan nog terug.Ook goed gelegen naar de ski pisten toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wochner´s Hotel Sternen in Schluchsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wochner´s Hotel Sternen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.