Kleine hotelsWeer vandaag-5°-8°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Wochner´s Hotel Sternen voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Wochner´s Hotel Sternen in het Nederlands

Minder dan verwacht

GVDB,
27-2-2017

Geboekt via een touroperator. Kamer was verouderd. Blijkbaar was dit de keuze van kamers van de touroperator.. 4 jaar geleden ook geweest, toen beter. Groot nadeel is de aanwezigheid van gasten met honden, zowel aan onbijttafel als aan avondeten.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

prachtig

van goethem breens
19-9-2016

reeds vijf jaar komen we hier .Zeer vriendelijke mensen en goede service. gaan volgend jaar zeker terug

Gereisd met partner in september 2016

zeer goed

pascal en johan
30-9-2015

Prijs kwaliteit goed.

Honden zijn welkom.

Wandelvakantie , veel gratis met hochschwarzwaldcarte, trein , boot , fietsverhuur,......hotel is basis, goed eten , vriendelijk personeel en uitbaters

Gereisd met vrienden in september 2015

Eenmalig

Martine
20-8-2015

Hotel wochner is totaal verouderd

ruime kamer maar heel kleine badkamer

Keuken ontbijt in orde avondeten geen variatie in gerechten en desserts ook geen keuze menu

Gereisd met partner in augustus 2015

Zeer vriendelijk familiehotel!

Matthieu
24-2-2014

Prachtig hotel dat nog echt door een familie wordt geleid. Grote kamers, leuk ontbijt en rustige ligging in de dorpskern. De bierbar Rumpelfass die in het hotel is is een aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2014

Fantastisch hotel, waar honden welkom zijn

hkorpel
13-11-2012

Goed hotel, vriendelijke gastvrouw en personeel, goede kok.

En een reactie op andere beoordeling, ons stuit het tegen de borst dat in alle hotels de kinderen of liever gezegd de hinderen welkom zijn en nog gratis ook, waar dus andere gasten zonder k (h) inderen ook voor betalen!!!

Gereisd met partner in januari 2012

wat verouderd hotel

Paula
3-9-2012

gezellig, maar zeker verouderd hotel.

Onze kamer was ruim en keek uit over de Schluchsee. Dat was het enige positieve.De douche was te klein en oud.

Zeker een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen.

Het restaurant (WAAR HONDEN WELKOM WAREN) was te donker en niet gezellig, het eten was wel voldoende, maar of kip of varkensvlees.

Er was wel een gezellig a la carte restaurant, maar dat was niet bedoeld voor de halfpensiongasten.

Al met al geen reden om terug te komen

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooie omgeving

victor
18-6-2012

Prijs kwaliteit is er geen beter, maar het stoot mij tegen de borst dat honden welkom zijn in het restaurant.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

Goed, zonder meer!

ingrid
22-8-2011

Goed hotel voor 55+. Eten goed maar avondeten was toch maar weinig ! Ontbijt goed. Hadden 3 pers kamer en die was wel mooi. Hotel is wel wat verouderd! Wel proper en vriendelijke mensen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

ik kom wel altijd terug!

rudy
18-5-2011

goedkoper kun je niet vinden!zeer goede prijs kwaliteit Ben reeds 3x geweest en vertrek nu in juni voor de vierde keer ,hondvriendelijk ,wel niet rustig gelegen goede bediening en als belg zijnde waren er heel veel belgen (september 2010)

Gereisd met partner in juni 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wochner´s Hotel Sternen in Schluchsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wochner´s Hotel Sternen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.