Hotel Schiff am Schluchsee

We hebben een aantal aanbieders voor Schiff am Schluchsee voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Schiff am Schluchsee in het Nederlands

Zeer degelijk hotel

niki
13-3-2015

Dit is een typisch Duits hotel. Zeer degelijk, vriendelijk personeel, zeer verzorgd. Badkamer niet zo groot en niet zo hedendaags. Mooi klein zwembadje met sauna. Eten lekker en niet zo zwaar. Het eten is voor Duitsland niet goedkoop. Een aanrader

Gereisd Met partner in februari 2015

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schiff am Schluchsee in Schluchsee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schiff am Schluchsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.