Hotel Talmühle

We hebben een aantal aanbieders voor Talmühle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Talmühle in het Nederlands

Heerlijk hotel!

Janneke van der Net
1-11-2010

We hebben in dit hotel overnacht als tussenstop op onze terugreis vanuit Italie. We kwamen laat in de avond aan. Werden allerhartelijkst ontvangen. Hebben een prima overnachting gehad. De bedden in dit hotel zijn werkelijk fantastisch! Het ontbijt zeer uitgebreid en goed. Het personeel was uiterst correct en behulpzaam. We hebben een heel goed verblijf gehad hier. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Talmühle in Sasbachwalden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Talmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Talmühle scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.