Vakantiehuis Ober Hutneckhof

Vakantiehuis
Vakantiehuis Ober Hutneckhof

1 review over Vakantiehuis Ober Hutneckhof in het Nederlands

Geweldig, je komt in een warm nest !

J. Scholten
4-5-2009

De Ober-Hutneckhof is geweldig. 2 Generatie's beheren deze boerderij en zowel de senioren, als de juniorenfamilie, zijn zo lief en attent, dit is echt een uitzondering op de regel. De boerderij ligt in de bosrijke omgeving en is vlakbij St. Georgen. Alles is hier op kinderen afgestemd. Er zijn ook 2 kinderen aanwezig, momenteel 8 en 11 jaar oud, die heel contactvriendelijk zijn, en daardoor hebben opa en oma, of de ouders ook wel eens wat rust. De speelplaats en garagebox vol speelgoed zijn absoluut je van het voor de kinderen. En dan het helpen in de stal met de boer, en dieren voederen en de geit Gretl melken, dat is het absolute hoogtepunt. Hier kreeg ons kleinkind zelfs een diploma voor, dit vond ie geweldig. Het contact is er zo vriendelijk, je voelt je er helemaal thuis. In de woning ontbreekt het aan niets, grote slaapkamer, en woonkamer. Keukentje is bescheiden, maar zelfs met vaatwasser enz. En vergeet niet, door de kortinsgskaart van Schwarzwald, spaar je honderden Euro's.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ober Hutneckhof in Sankt Georgen (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ober Hutneckhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.