Vakantiehuis Haus Sandra

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Haus Sandra in het Nederlands

2006

Wij zijn met onze dochter van vier een week naar Haus Een

sigrid
19-10-2006

Wij zijn met onze dochter van vier een week naar Haus Sandra geweest. Een schitterende omgeving en het huis is goed ingericht. Iets minder is dat je geen balkon hebt, maar daardoor trek je er wel sneller op uit. Er zijn genoeg dingen in de omgeving te vinden om te doen en bij aankomst lag er een map met allerlei folders klaar voor ons. De vrouw des huizes was zeer behulpzaam en legde veel uit. Verder heb je alle vrijheid die je maar wilt. Wij hebben echt een supervakantie gehad en willen nog wel een keer terug.

Gereisd Familie in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Haus Sandra

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Sandra in Sankt Georgen (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Sandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.