Camping Campinghof Salem

Camping Campinghof Salem
8,3

16 reviews over Camping Campinghof Salem in het Nederlands

Onverwachts op deze leuke camping

Lia
20-6-2017

De campings aan het Bodenmeer waren vol. Hier hadden we nog net een plaatsje.

Eerst met de camper plaatsje op terras van de camping. Door reservering van deze plaats de volgende dag naar een veldje. Wij vonden het een gezellige camping. Vriendelijke eigenaars. Naar het Bodenmeer fietsen is met een enkel klimmetje goed te doen. Voor boodschappen kan je ook gemakkelijk met je fiets naar het dorp.

Oude reviews (archief)

Fantastisch een aanrader .

Ria van mourik.
28-9-2016

Een fantastisch camping met zeer vriendelijke eigenaren komen er al 5 jaar en het is of je thuis kom.Er is voor de kinderen een kleine kinderboerderij waar ze met een pony mogen wandelen.Het is een prachtige omgeving en 8 km van de Bodenzee. Er is een klein Restaurant waar je lekker kunt eten .Het is een aanrader.

Zeker aan te raden!

A.M.Gerdes
23-7-2016

Prijs/kwaliteit heel goed! Sanitair erg netjes en je kunt lekker lang douchen zonder dat je daar extra voor betaald. Onderhoudt terrein werd netjes bijgehouden toen wij er waren. Honden zijn toegestaan mits aangelijnd en we stonden lekker achteraan op n groot veld met onze tent. Het personeel was deels enorm vriendelijk alleen de eigenaar en zijn vrouw zijn iets botter, maar wij werden voornamelijk door ander personeel geholpen die zeer vriendelijk waren. Zowel nadeel als voordeel is dat je tussen 12:30 en 15:00 u niet mag rijden op de camping, stiltetijd. Voordeel is dat het lekker rustig is dan maar nadeel is dat je dan niet weg kunt met de auto en je ook niet kunt aanmelden. Verder hebben ze veel voorzieningen voor kinderen en ook genoeg voorzieningen voor wassen en koken. Bar/restaurant kun je goedkoop wat eten of gezellig wat drinken. Wij komen zeker terug als we ooit weer in de buurt zijn!

echt geen 4**** camping

Carolien Kreijkes
3-7-2016

Wij hadden deze camping uitgezocht naar aanleiding van beoordelingen op Zoover maar ons viel de camping behoorlijk tegen. Wij kregen een plek helemaal achter op de camping wat eigenlijk het sportveld was en hier was totaal geen schaduw en je moet echt heel ver lopen om bij het sanitair te komen. Het sanitair was wel netjes maar verder was het onderhoud van de camping niet bijzonder overal onkruid ook de in bloemperkjes en bij de gril hut en het gras was slecht gemaaid echt geen nette aanblik. De ontvangst kon ik ook niet bepaald vriendelijk noemen de eigenaar is behoorlijk stug en je krijgt ook geen enkele informatie je moet echt alles vragen. het eten was goed maar niet bijzonder en maar een hele kleine keus ik krijg de indruk dat de eigenaar er niet heel veel zin meer in heeft. Wij komen hier in ieder geval niet terug.

Gezellige camping

Heidi
17-5-2016

Een leuke camping bij een boerderij. De sfeer is zeer ontspannen. Mooie plaatsen, goed sanitair en wifi inbegrepen. Stroom 16A.

Een gemoedelijk plekje.

ruurtje
5-9-2015

Ruime plekken. Kindvriendelijk. Gastvrije mensen. Gemoedelijk restaurant en terras met free wifi. Sanitair n toppertje. Vooral vrouwenkant leuk betegeld. Halve terrasvorm. Half in vlak terrein verdeeld. Schlossee met fiets of auto Heeerlijk recreatie plek. Met auto een geweldig centraal liggende camping.

Erg genoten tijdens ons verblijf hier

Kalssies
26-7-2015

Deze camping was een schot in de roos, we waren er met onze 2 kinderen (8 en 13 jaar). Pony's waarmee je mag wandelen, een mooi tentenveld en caravan plaatsen, vriendelijk personeel, gratis en schone douches, leuk restaurantje en vooral een prachtige omgeving.

In de buurt bevindt zich de Schlosssee, met voor grote kinderen een piratenschip, voor kleinere kinderen een kinder gedeelte. Dit meertje was gratis te bezoeken. Ook de Bodensee is erg mooi en je hebt diverse mogelijkheden om daar te zwemmen en je te vermaken.

Het Duitse hoogseizoen begint tijdens het laatste weekend van juli, om deze reden konden we nog niet boogschieten op de camping. Maar dit kon wel op een parcours in de buurt. Zoek je een niet al te grote camping, met genoeg mogelijkheden in de buurt dan ben je hier bij het juiste adres. Het klimaat is trouwens ook erg goed. (Oh ja, zelfs in juli kan je er goedkoop staan met een ASCI card)

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze fantastische camping.

Onze kinderen van 4 en 7jaar hebben zich prima vermaakt in de speeltuin met waterpomp zandbak en div. speeltoestellen. ook op het grote voetbalveld hebben ze uren doorgebracht en bij wat minder weer hebben zij zich vermaakt in de leuke speelhal.

Op het gezellige terras of in de bar hebben we genoten van een vers getapt biertje of wijntje en kan je voor weinig geld een eenvoudige maaltijd nuttigen.

Het sanitair is ruim en netjes en de douches zijn lekker warm met een goede waterdruk.

een camping op een rustige plek met op 900 meter afstand de schloss see waar je van een piratenschip in het water kan springen en waar nog steeds uitgebreid wordt met bv een kabelbaan die in het water uitkomt.( jammer dat die nog niet klaar was).Ik ben vast nog wat vergeten maar we komen hier zeker terug.

Ook even leuk om te vermelden is dat wij hier voor 27 euro per nacht hebben gestaan!( waar vind je dat nog)

Om nog eens terug te komen

hans de jong
20-6-2014

Een prima camping. Voldoende ruimte op de plaatsen, schoon, aardige eigenaar die ook activiteiten organiseert, nu veel kinderen maar rustig. WK kijken op groot scherm! veel te zien en te doen in de omgeving.

Heerlijke camping voor kinderen!

Linda Bergstra
28-7-2012

Campinghof Salem. Samen met onze kinderen van 6, 8 en 10 jaar hebben we 10 dagen op deze camping doorgebracht. De camping ligt prachtig centraal in het gebied rond de Bodensee. De sfeer is erg relaxt en in de avond is het lekker rustig. Het sanitair is keurig schoon.

Voor kinderen is er een leuke speeltuin, zijn er kleine pony's en konijnen en genoeg andere kinderen om mee te spelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Campinghof Salem in Salem / Neufrach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Campinghof Salem zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Campinghof Salem scoort een 8.33 uit 10 op basis van 19 reviews.