Hotel Silbermond

HotelWeer vandaag30°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Silbermond voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Silbermond in het Nederlands

Een aanrader icm Europapark

Marc
2-5-2011

We hebben Haus Silbermond bezocht nav een bezoek aan Europapark.

Europapark is echt de moeite waard voor 2/3 dagen.

Haus Silbermond ligt enkele kilometers van de ingang af.

De stijl is apart leuk.

Wij hadden de "aarde" kamer en de "water"kamer geboekt.

Deze 2 aparte kamers liggen naast elkaar in een aparte vleugel van het hotel.

Ideaal voor een gezin met kinderen tussen de 6 en de 12 jaar.

De eigenaren zijn erg gastvrij en het ontbijt is uitstekend.

Leuk pension icm bezoek aan Europark

Marc
30-4-2011

Vanwege een bezoek aan Europapark, zochten we een hotel in de buurt.

Haus Silbermond was een zeer goede keus.

Wij (gezin met 2 kinderen) hebben de `aarde en water` kamer geboekt.

Twee aparte slaapkamers in een aparte vleugel van het pension, met originele kamers. Netjes verzorgd en het ontbijt was uitstekend.

Gastvrouw was zeer vriendelijk en regelde gratis parkeerkaarten voor ons bij Europapark.

Europapark is trouwens een fantastisch pretpark, doet zeker niet onder voor Disneyland Parijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Silbermond in Rust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Silbermond zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Silbermond scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.