Hotel Ricci

Hotel Ricci
9,8

3 tips over Hotel Ricci

Patricia, 25-4-2013
Europapark! Wat een gaaf park is dat! Groter en beter onderhouden dan Disney. Het enige wat Disney extra heeft is het magische. Verder is dit park veel en veel beter!
wilmameijer1960, 9-4-2013
Ga naar Europapark in Rust. Het is er zo geweldig. Voor groot maar ook voor klein. En zo schoon. Normaal zijn de w.c.'s niet zo schoon in een attractiepark, maar hier is het prima. En overal is het netjes. Het eten is iets duurder dan buiten het park, maar de prijzen vielen erg mee. De snelste achtbaan van Europa staat er, en hoog dat hij is. Veel te doen voor kleine kinderen. Geen Euro Disney meer voor ons. We hebben zelfs gehoord dat mensen die naast Euro Disney wonen liever hier heen gaan.
margreet66, 2-5-2012
Loopafstand van Europapark en gratis parkeren.

We hebben een aantal aanbieders voor Ricci voor je op een rij gezet: