Hotel Ricci

9,9

Kenmerken
Restaurant

8 reviews over Hotel Ricci in het Nederlands

Super vriendelijk en in orde

Pollet,
12-5-2018

Oog voor detail en service. Flexibel.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Aanrader !

Rob de Jonge
2-7-2016

Erg leuk hotel, zeer gastvriendelijke mensen. Mooie nette en schone kamer. Lekker ontbijt buffet. We hebben hier 2 nachten geslapen een echte aanrader !

Gereisd met partner in juni 2016

Prijs-kwaliteit meer dan perfect.

Marc Michiels
9-7-2013

Van 6 tot 9 juli verbleven in Hotel Ricci.

De gastheer steeds behulpzaam en vriendelijk.

Kamer zeer, zeer netjes en voldoende ruim.

Het ontbijt: wie hier zijn keuze niet vindt heeft zelf een probleem, zelfs een eitje werd vers gekookt of gebakken op vraag. Alles lekker en vers.

Gratis privé parking om de hoek.

Tickets voor Europa-park zijn ook hier verkrijgbaar, zodat u na 10 min stappen onmiddellijk aan de attracties kan beginnen.

Ik zou zeggen " ga naar E.P. en verblijf in hotel Ricci" ;-)

Gereisd anders in januari 2013

Ge-wel-dig!

Patricia
25-4-2013

Er fijn en netjes hotel. Niet te groot en op loopafstand van Europapark (10 minuten). Erg goede koffie (ik ben wel anders gewend in Duitsland) en erg goed ontbijt. Er zit wel een barretje in het hotel, maar geen restaurant dus hou daar rekening mee. Bedden slapen goed en je hebt voldoende ruimte. Zelfs een dakterras voor de rokers. Vriendelijke eigenaar die je graag overal bij wil hebben. Al met al gewoon een heel gezellig en huiselijk hotel.

Gereisd anders in maart 2013

Wat een goed hotel!!!

wilmameijer1960
9-4-2013

Bij aankomst kregen we een glaasje sekt of sinaasappelsap aangeboden. Erg leuk. Daarna werden we naar onze kamers gebracht. Netjes en schoon. We dachten dat de kamer niet donker gemaakt kon worden: geen gordijnen. Later kwamen we erachter dat we screens hadden. Lekker donker dus heerlijk geslapen. De volgende ochtend rook het heerlijk in de gangen: verse broodjes! Het ontbijt was geweldig. Er was van alles te krijgen. Was de koffiekan leeg, werd hij gelijk weer gevuld. Er was zoveel te krijgen. En alles werd direct aangevuld zodra het bijna leeg was. Menig 4 of 5-sterren hotel mag hier een voorbeeld aan nemen. De eigenaars zijn erg vriendelijk. Heb je een vraag dan kijken ze meteen op de computer hoe ze je het beste kunnen helpen. Het hotel heeft een eigen parkeerplaats om de hoek waar we het hele weekend mochten staan, ook op de laatste dag. We wilden 2 dagen naar Europapark. Wat is dat een geweldig en schoon park. Groter qua oppervlakte attracties dan Euro Disney en net zo ver.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2013

Uitstekend hotel +

margreet66
2-5-2012

Dit hotel heeft een hele goede ligging t.o.v Europapark. Ontbijt is uitgebreid en alles supervers. De kamers zijn ietwat gedateerd maar kraakhelder. Vriendelijke uitbaters.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

het hotel is wat gedateerd maar de verzorging is uitmuntend! op de dag van aankomst was ik jarig en we kregen een heerlijk glas champagne van het huis en een klein flesje om mee te nemen naar huis! de eigenaars zijn heel gastvrij. Wij waren op doorreis en hebben hier 2 nachten overnacht. Europapark is op loopafstand ong. 700 meter! het ontbijt is heel goed verzorgd! kortom een superleuk hotel voor als je europapark wilt bezoeken!

Gereisd met vrienden in september 2011

Zeer gastvrij familiehotel

Bart Nabbe
17-8-2011

Wij zijn op doorreis naar Italie 2 nachten in dit hotel geweest en 1 dag Europapark bezocht.

De reden van boeken was dat we een kamer konden boeken voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Met kinderen van 4 en 2 is dit wel handig.

Hotel is wel wat uit de tijd maar de service en gastvrijheid waren super en maken het dus meer dan goed.

Toen we naar onze auto liepen kwam de eigenaresse zelfs achter ons aan om te vragen of we iets de doen voor de kinderen zochten. Want anders dan zou ze wel even voorop rijden naar een overdekt kinderspeel paradijs.

Ikzelf was op de dag van ons vertrek jarig en zonder dat mijn vrouw iets had verteld was onze tafel bij het ontbijt versiert en kreeg is zelf een klein presentje.

Ontbijt is zeer uitgebreid en als je alles op kan eten wat er staat dan ben je een knappe jongen. Zelfs je eitje wordt op bestelling gemaakt.

Al met al dus een hotel dat wat op leeftijd is maar door de gastvrijheid, netheid en een superservice merk je daar niets van.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Ricci voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ricci in Rust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ricci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.