Appartement Ferienwohnungen beim Europa Park

AppartementKleine hotelsWeer vandaag23°11°
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienwohnungen beim Europa Park voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Ferienwohnungen beim Europa Park in het Nederlands

Schoon appartement vlak bij Europa-Park

Marcel, 18-8-2013

Voor ons het 2e jaar dat wij hier zijn. hebben vorig jaar hetzelfde appartement gehad en beviel ons zo goed dat wij wederom voor dit jaar weer voor dit appartement hebben gekozen. Wij hebben hier ook dit jaar 1 week gelogeerd. en is uitstekend bevallen. Vorig jaar hadden zijn zeer slechte matrassen en heb ik destijds ook vermeld en ze hebben er werkelijk ook iets mee gedaan. Mevrouw wees mij gelijk op de nieuwe matrassen die ze hadden. Super. Voor ons is dit een prima plaats om een week te logeren en vanuit hier naar andere toeristische plaatsen te gaan in het zuiden van duitsland, vanuit hier is het 80km naar basel en 15 km van de franse grens. dus je kunt er alle kanten op. Eigenlijk geen op of aanmerkingen het is er schoon en het appartement is groot genoeg voor een gezin van 4 personen. wij hadden trouwens appartement nr3. Jammer dat er niet iets is daar om de kids te laten vermaken iets van een speeltuintje of zoiets. Mensen zijn gastvrij en niks te beroerd om iets uit te leggen.

Geweldig!

Ty., 10-3-2013

Wij kwamen hier voor het eerst in mei 2012, alles was lekker schoon, vriendelijke mensen en ondanks het park naast ons toch lekker rustig.

Ook hadden we gratis internet.

Wij gaan hier zeker nog een keer heen.

Gunstig gelegen t.o.v. Europa Park

Jolande, 22-10-2009

Eenvoudig 4 persoons appartement. Schoon. Goede bedden. Goede keuken. Prima badkamer. Klein balkon. Parkeerplaats bij appartement. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Slechts een paar minuten lopen naar Europa Park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienwohnungen beim Europa Park in Rust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienwohnungen beim Europa Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ferienwohnungen beim Europa Park scoort een 8.75 uit 10 op basis van 3 reviews.