Camping Europa-park

Meer camping info

32 reviews over Camping Europa-park

• 2018
    5Christel24-07-2018

Klantvriendelijkheid beneden vriespunt !

Voor ons de 2e keer camping + park. De eerste ervaring (2 jaar geleden) was meer dan prima, deze keer campingervaring slecht. In de avond aangekomen, ontvangst bij slagboom allerminst hartelijk. Wij reizen met 6 personen met Opel bus en tent. Er werd ons bij binnenkomst direct te verstaan gegeven dat de tentweide gesloten was en we een plaats dienden te zoeken op het verharde deel (parkeerplaats achtige ondergrond) en we moesten niet menen dat we een ruime plaats konden uitzoeken. Ondergrond ongeschikt om een tent te plaatsen, haringen onmogelijk in de grond te krijgen. Meerdere mensen op de camping gesproken welke een soortgelijke ervaring gehad hebben met hetzelfde personeel. Het is dat het park zo super is, anders waren we linea recta omgedraaid.

• 7Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 2017
    7Astrid27-08-2017

Praktisch

Het is een hele praktische camping voor een bezoek aan Europapark. Echt een top pretpark trouwens, waar je je makkelijk 2 dagen kunt vermaken! Staat echt bovenaan mijn lijst met pretparken! De camping is een gigantische parkeerplaats (niet echt gezellig dus, maar je bent toch in het pretpark). Alleen door de toegang (inchecken en uitchecken door de slagboom, net als bij een reguliere parkeerplaats) ook een ideale camping voor Roma-families. Er is wel veel toezicht. De kinderspeelplaats is helaas veel te klein. De aankleding (Wild-West) is wel leuk. En als je ervan houdt, is er entertainment. I.t.t. het pretpark waar de restaurants hartstikke goed zijn(!), is het eten in de restaurants op de camping helaas niet voor herhaling vatbaar. Daar proef je de massaliteit aan af. Het sanitair is wel hartstikke goed.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Marcel19-08-2017

Parking i.p.v. camping. Vlak tegen elkaar.

De camping is dag en nacht toegankelijk. Je staat vlak tegen elkaar. Luifel opendraaien is vaak niet mogelijk. Veel te weinig sanitaire voorzieningen, slechts 6 douches. Lange kabel (50m minimum) meenemen, of elektriciteit van de buren die elektriciteit nemen van de buren,....... Heel lekker eten in het restaurant. Broodjes te verkrijgen. Geen winkel, wel enkele automaten met drank en sanitaire benodigdheden. Vlak bij het park gelegen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 5Nicole08-08-2017

Mooie camping met veel te weinig sanitair.

De sfeer en aankleding op de camping was goed.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Fam. Provez-Soete19-04-2017

fantastisch

niet goedkoop maar prijs kwaliteit zeker beter dan Disneyland ! Park zeer mooi aangelegd en onderhouden. Openingstijden flexibel in functie van het weer en de drukte. Eén dag is te weinig om heel het park te beleven ! Verblijf op Europa park camp resort was super voor de kinderen en niet duur !

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• Oude reviews

7JHaandel02-09-2016

Gebruikt als overnachtingscamping voor Europapark

Deze campnig voor drie nachten gebruikt omdat we twee dagen naar het Europapark gingen. - Caravan kan gekoppeld blijven aan de auto - Sanitair is bij prijs inbegrepen en is modern en schoon - Restaurant is goed en niet te duur - er loopt beveiliging rond op de camping - het is 24 uur per dag geopend - broodjesbar is goed en voordeling - camping is niet duur

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Guy11-05-2016

te weinig plaats en te weinig stopcontacten

Ligging vlak naast het pretpark. Echter te weinig plaats en overvol. Elektrische aansluiting komt van de buurman van de buurman en zo verder. Wel heel net sanitair en lekker restaurant.

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 10Tamara18-08-2015

Super handig!

Dit is echt ideaal, kaartje pakken bij de slagboom, camping oprijden en plekje zoeken, wij stonden achteraan op het grasveld want het was erg druk dus alle verharde plekken waren bezet. Maar daar stond je prima en het sanitair was goed te belopen. Alles ziet er netjes en verzorgd uit, restaurant ook goed. 's morgens loop je zo naar de ingang van het park en je hebt een super dag. Wat een mooi en vooral leuk park. 's avonds wandel je weer terug naar je caravan. Als je weggaat betaal je bij de betaalautomaat, moesten 82 euro betalen voor 3 nachten. Je rijd weer naar de slagboom en je bent weg.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10fam de bock15-08-2015

leuke ervaring

na 2013 nogmaals gekomen in 2014. Camping is super leuk, prijslijk en aangenaam. Aanrader als je europark wil bezoeken. Aangename sfeer. S'morgens wil ieder tegelijk naar de douche, file dus, TIP, aan tipitenten zijn nog douches, steeds plaats. Mensen zijn steeds overal wel aan het poetsen De Enige camping waar ik ooit een 10 score voor heb gegeven

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9Zjo13-07-2015

camping met tent, zalig!

Prachtig onderhouden faciliteiten (toiletten, douches, ...). Op spitsmomenten wel erg druk. Wij verbleven met de tent op de camping, in het gezelschap van vrienden. Super leuk! Wel jammer dat je zelf een plaatsje moet uitzoeken. Sommige mensen staan net niet ver genoeg van elkaar om er nog een tent tussen te krijgen. Ook jammer dat je tussen de mobilhomes/caravans staat met de tentjes. Gelukkig is er ook een onverhard stuk waar er al minder staan. Tot nu toe 2x gedaan (2011, 2013) en dit jaar (2015) gaan we terug! Super alternatief om betaalbaar in de buurt van Europapark te overnachten, op wandelafstand!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juli 2013

2 tips over Camping Europa-park

• Toby, 31-08-2013

meerdere dagen want het park is GROOT

• moerpen, 07-08-2013

Koop het kaartje voor het Europapark wat voor de volgende dag geldig is op de camping zodat je dan niet lang in de wachtrij van de kassa hoeft te staan. Eet en drink in het park. Deze prijzen zijn niet zo over de top als elders in pretparken. En je hebt minder te sjouwen. Ga om half negen al in de rij staan en als je op de camping slaapt, ben je binnen 5 minuten lopend bij de ingang en loop dan meteen waar je als eerste in wil zitten bijvoorbeeld de hogen achtbaan. Wachttijden zijn miniem.

6 vragen over Camping Europa-park

• Yvonne, 03-06-2018

tent naast caravan?

Onze kinderen slapen niet meer in de caravan. Is er plek om hun tentje naast de caravan te zetten?

• Yenthe, 31-08-2016

Inkom pretpark

Hallo ik heb een vraagje. Wij denken er over om met de caravan naar da camping van Europapark te gaan. Nu vraag ik me enkel af of wij dan de normale inkom tickets voor het pretpark moeten nemen. Of zijn er speciale (goedkopere) tickets voor de mensen die met een eigen caravan op de camping verblijven?

• VB, 15-10-2014

meerdere dagen?

Is het verstandig om meerdere dagen in het park door te brengen? Bijvoorbeeld 2 dagen? of heb je alles binnen 1 dag wel gezien/gedaan?

Heidi, 23-10-2014

Twee dagen is wel het minimum dat je nodig hebt voor dit park. Zeker als je achtbaan liefhebber bent, daarvan zijn er maar liefst 12! Bovendien veel shows die de moeite waard zijn om te gaan zien.

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • BBQToegestaan