Hotel Europa-park El Andaluz & Castillo Alcazar

Hotel Europa-park El Andaluz & Castillo Alcazar

5 tips over Hotel Europa-park El Andaluz & Castillo Alcazar

Deesje, 3-9-2016
Bij het hotel is ook een zwembad en in het aangrenzende hotel is er ook nog een waterspeelplaats voor de kinderen en een speelparadijs.
suusvdk, 26-7-2015

Na 18.00 uur kan je bij de receptie een gratis toegangskaartje halen voor Europapark (sluit hoogseizoen om 19.00 en soms 19.30 uur).

Hou je van 8banen, dan zijn de Blue Fire Coaster en de Silver Star een echte aanrader!

In alle attracties van Europapark kan je gewoon je rugzak meenemen, want ze hebben bij bijv. achtbanen waar je tas niet mee mag opbergruimte per ronde (gaat pas weer open als je weer uitstapt), heel handig.

Robbert Remmers, 1-2-2015
Zeker lunchen in de Food-Loop!

We hebben een aantal aanbieders voor Europa-park El Andaluz & Castillo Alcazar voor je op een rij gezet:

m. kosmeijer, 26-7-2014
kamer 489 waar wij verbleven had zicht op het attractiepark, lekker eten kan je bij Don Quichotte en het plein van hotel Colosseo is echt heel goed vertoeven in de avond, gezellig op het terrasje zitten.
Isabelle, 27-11-2012
Buffet restaurant is een aanrader! Als hotelgast betaal je 27 euro i.p.v. 30 euro op vertoon van je hotelpas