9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Europa-park El Andaluz & Castillo Alcazar voor je op een rij gezet:

Neckermann

28 reviews over Hotel Europa-park El Andaluz & Castillo Alcazar in het Nederlands

Wauw!

Yvonne
28-7-2019

Wij hadden 2 nachten en 3 dagen Europapark geboekt. Het hotel is geweldig! In en uitchecken ging erg snel. 3 dagen 38 graden ... wat heerlijk is het dan om terug te gaan naar je hotel voor een duik in het zwembad. Het hotel staat naast het park. Je kunt dus tussendoor weer terug naar het hotel. Wel even bij de uitgang een foto laten maken die bij je toegangskaartje hoort. Prima kamer, brede bedden. Ik vond zelf de kussens te zacht, maar dat is persoonlijk. Het was helemaal niet druk in het park ( was natuurlijk ook afzien met die hitte). Het park bleef tot 20.00u open, waardoor er vanaf 18.00u vrijwel geen wachtrijen stonden. Hooguit 5 minuten. Je hebt zeker 2 dagen nodig om het park te bezoeken. Het eten/drinken is betaalbaar en erg vers/lekker/verassend. Bijzondere attracties waren Arthur en Voletarium.

Het vakantiegevoel !

Kevin Kremer
21-4-2019

Perfect verblijf met zeer gastvrije medewerkers. Schone kamers + goede bedden. Ontbijt is goed ( ontbreekt nergens aan / en alles is tot 10:00 uur goed aangevuld ).

O ja en dan het park in 1 woord geweldig, wel een dag of 2 / 3 nodig en straks met wel immense waterpark misschien wel een week !

Gereisd Met vrienden in april 2019

Hotel complex grenst aan perfectie

per
26-9-2018

Het gehele hotel complex is wellicht het beste wat wij ooit gezien hebben, heeft de allure van Las Vegas. Je loopt zo van Spanje naar Italië en weer terug naar Portugal. De gebouwen, de sfeer en de zwembaden grenzen aan perfectie. OMG, wat kan het efteling hotel hier ongelooflijk veel van leren. Ik was jarig en er stond ook een presentje op de kamer klaar, zoooo attent!

Minpuntje: de bediening is erg langzaam en echt goedkoop is het natuurlijk niet om hier 2 nachten te verblijven

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Neckermann

Super verblijf in Spaans thema-hotel Europapark!

L. IJpelaar
28-4-2018

Het verblijf was super, nette kamers, verwachte luxe, leuk Spaans thema dit wordt zeker verwacht van hotel op het europapark. Ontbijt is goed, inclusief en er wordt een ruim assortiment aangeboden. Er is een zwembad aanwezig buiten maar ook binnen, fijn om na een dagje park heerlijk een duik te kunnen nemen (verwarmd). Europapark ligt direct naast hotel, oftewel het hotel ligt onderhand in het park. Fijn dat je als hotel bezoeker 30min eerder als vip het park in kan en dan al een klein deel kan bezoeken voor de officiële opening. Alles was tot in de puntjes geregeld, wij hebben een onwijs mooie vakantie gehad! (vooral bedoeld in combinatie met bezoek aan pretpark Europapark)

Gereisd Met partner in april 2018

Geweldig, Fantastisch!

Kaylee Swinkels
6-4-2018

Fantastisch! Top park, alles goed verzorgd en netjes. Wij zaten in 2016 buiten de vakantieperiode een midweek ( ik en partner ) in alcazar hotel op Europapark. Aankomst was al top. Veel parkeergelegenheid en gratis parkeren voor hotelgasten, kon niet beter! Baliemedewerkers bij inchecken super aardig en konden allemaal goed engels. Kamers waren geweldig mooi, helemaal in stijl van het hotel! Om de hoek ingang van het park speciaal voor de hotelgasten en treintje voor naar de andere kant van t park. Volgende dag gereserveerd in het restaurant van ons hotel. 1 woord geweldig! Me vriend was jarig dus ze deden leuk versieren ( ook op de kamer fles champie en felicitatie ) heel attent van ze. Eten was ook super. En dan nog niet gesproken over het ontbijt. Heel uitgebreid, beter als bijv Disney... Park was geweldig, heel groot maar logisch ingedeeld. Wij komen volgend jaar weer eens terug. ( waren er 3 nachten/4 dagen, is ook nodig)

Gereisd Met partner in april 2016

Erg mooi hotel!

Manon
      27-1-2017

Heel erg mooi hotel. Alles in de Spaanse stijl tot aan de kleinste details. Nog mooier dan de Disney Hotels. Dit hotel ligt het dichtst bij de ingang van Europapark. Je loopt het hotel uit en stapt meteen het park in. Zwembad is fijn om na een dag slenteren in het park lekker te ontspannen. Prima ontbijt. Je betaalt er aardig voor, maar je krijgt dan ook fantastisch hotel bij een bezoek aan Europa-park!

Gereisd Met vrienden in mei 2016

het was een schot in de roos , gewoon geweldig ...

MART BOSCH
      7-1-2017

De ligging van het hotel , midden in het atractiepark echt een aanrader voor groot en klein

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Heel mooi hotel

S van der sanden
      6-10-2016

Heel mooi hotel in een heel mooi pretpark met vele achtbanen voor ieder wat wils Het park ziet er prachtig uit goed onderhouden en alles heel netjes Personeel overal heel vriendelijk zowel in het hotel als in t park Ontbijt en avond eten lekker, ook gegeten in een ander hotel ook heel goed Echt een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2016

Mooi hotel in geweldig pretpark

Deesje
      3-9-2016

We hebben 2 nachten in hotel El Andaluz gezeten. Met 3 kinderen van 12, 11 en 3 konden we nog net op een 4pers kamer verblijven. Dat scheelt in prijs en was zeer goed te doen. Het ontbijt was ruim opgezet met veel keuze. De mascotte Europa-Maus was er ook om de kinderen te vermaken en mee op de foto te gaan. Het hotelpersoneel is behulpzaam en vriendelijk. Het in- en uitchecken ging vlot. Parkeren is gratis en de ingang van het park ligt om de hoek. Een dure overnachting (maar met entreekaarten voor het park) maar wel de moeite waard. En in vergelijkbaar met een arrangement bij EuroDisney betaalbaarder.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verzorg hotel.

karanr1
      25-9-2015

Wij hebben 2 overnachtingen in Alcazar gehad. Heel leuk gethematiseerd hotel. Alles tot in detail in ridder stijl. Kamers waren ruim en prima schoon! Ontbijt was prima, voldoende keus en verse producten. Gratis parkeren voor hotelgasten. Er is een speciale entree voor hotelgasten, is ong. 5 min. lopen. Opent 30 min. eerder enkel voor hotelgasten. Hierdoor hadden wij in een half uur al 2 attracties gedaan. Personeel zeer vriendelijk, aardig en behulpzaam. Wij hebben gegeten in Rust zelf, diverse restaurantjes op loopafstand. Is een stuk goedkoper als het restaurant in de hotels, dat vonden wij echt te prijzig

Gereisd Met partner in september 2015
      Reputation Hotel Resort, Social Media/ Reputation Hotel Resort, 28-9-2015

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hotelgasten hebben inderdaad een aantal voordeeltjes bij ons. Zo kunnen ze tevens gratis gebruik maken van de zwembaden, sauna's, het fitnesscentrum en wifi. In de hotels staan restaurants in diverse prijsklassen ter beschikking: van een tweesterren Michelin-restaurant tot en met de Silver Lake Saloon bij het Camp Resort. We zien u graag weer eens terug in Europa-Park!

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Europa-park El Andaluz & Castillo Alcazar in Rust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Europa-park El Andaluz & Castillo Alcazar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Europa-park El Andaluz & Castillo Alcazar