Europa Park

9.9Fenomenaal

• 10Anna Schijff25-09-2020

Wat een geweldig park alles is voorhanden. Toen wij er waren was het vrij rustig we konden overal zo in. We zijn twee en een halve dag geweest, dir heb je ook wel nodig. Om de twintig meter een w.c. dus nooit zoeken. Let wel op de mondkapjes als je in de rij staat, daar wordt goed op gelet. We gaan zeker nog eens terug

Gereisd met partner in september 2020

• 10Laura05-08-2020

Fantastisch park

Sinds een paar jaar onze vaste stop op weg naar het zuiden. Fantastisch mooi en verzorgd park. Geweldige attracties voor groot en klein en acceptabele wachttijden. Ook in Coronatijd goed te doen. Bezoekers aantallen flink verminderd en in alle wachtrijen kun je goed afstand houden. Wachtrijen zoveel mogelijk buiten of aangepast met schermen. Wordt ook regelmatig op afstand houden gecontroleerd. Attracties worden regelmatig schoongemaakt. Horeca waar je geen of moeilijk afstand kan houden zijn gesloten. Virtualline handig maar beperkt aantal plekken beschikbaar, waardoor de impact op gewone wachtrij beperkt is. Alleen op enkele pleinen en bij verlaten park was afstand houden iets lastiger. Toen mondmasker maar opgehouden.

augustus 2020

• 10Inge Theunis08-02-2020

Fantastisch.

Dit jaar al voor de 5de keer geweest. Nu overnacht in het prachtige hotel Krønasar. Mooie kamers en een lekker ontbijt. Het park blijft een topper voor ons. Gewoon een top park.

augustus 2019

• 10Johan07-02-2020

Top park een jaarkaart gehad

Heel mooi park voor heen euro Disney fan vorig jaar daar ook weer geweest diep triest ben blij dat ik dit jaar weer een jaarkaart krijg van Europa park we gaan dit jaar vier keer vier dagen pakken ieder seizoen mee top ga zo door

Gereisd met partner in december 2018

• 9Anneke R.03-01-2020

Fantastisch park, de mooiste, de leukste!

We gaan jaarlijks naar dit fantastische park, dit was de 4e keer! Ook al durf je niet overal in, er zijn genoeg attracties die niet eng/ hoog zijn. Niet te beschrijven zo bijzonder mooi aangelegd, alleen al om rond te wandelen! ( maar dan is het een dure wandeling😜) maar ga gewoon ergens in en verwonder je! Mijn favoriet is "de Arthur", heel bijzonder!

augustus 2019

• 10Sofie Demyttenaere03-01-2020

Gewoonweg de max😀

Prachtig park,al het 2de jaar op rij,zowel zomer als winter,gewoon de max,voor iedere leeftijd!Mooi en heel verzorgd,heel toffe attracties en prachtige shows!2020 zijn we er zeker terug😀

juli 2019

• 10Josefina16-12-2019

Hier moet je geweest zijn!

Entree is wat aan de prijzige kant maar bij binnenkomst ben je vergeten wat je moest betalen, zo betoverend! Het aanbod en de sfeer van het prachtig aangeklede park brengt elke keer weer opnieuw zó een enthousiasme bij mij waardoor ik niet kan wachten om alles te beleven en dan het liefste wel 10x 😍. In één woord: GE-WEL-DIG!

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Wendy B16-12-2019

4 dagen naar Europapark, voor mij een heerlijk uitje. Wat heb ik genoten en wat was het prachtig: 3000 kerstbomen met lichtjes, heerlijke kerstmuziek overal. Fantastisch hotel, superservice. Heerlijk ontbijt. Ik kan eigenlijk geen minpunt geven en kom graag volgend jaar weer terug. We hebben al geboekt, maar dan met het hele gezin. Ik had bij de ijssculpturen Batavia on ice een Duits kerstliedje gehoord wat in mijn hoofd bleef hangen. Kon het nergens vinden. Heb een mailtje gestuurd naar Europa Park met de vraag of zij wisten welk nummer het is. Een dag later kreeg ik het liedje als bestand gestuurd! Wat een service. Bedankt Europapark!

Alleen gereisd in december 2019

• 10Judith03-11-2019

Fantastisch! Een 10!

Geweldig park, super netjes, lekker eten, goede prijzen, schoon en veel sanitair, kortom een aanrader!

oktober 2019

• 10Belinde29-10-2019

Fantastisch park! Echte aanrader.

Echte aanrader. Al enkele keren geweest met de caravan op de camping van Europapark. Ideaal! Voor jong en oud, voor ieder wat wils. Ook heel netjes.

januari 2019

10 van de 240 reviews gezien