Gasthof Bärbel

Met vrienden

Perfect voor een weekend Europa Park

Marco
26-5-2010

Kennissen hadden de sleutel voor ons opgehaald in verband met de latere aankomsttijd vanuit Phantasialand. De volgende morgen werden we hartelijk ontvangen door de heer Müller. We kregen een prima ontbijt voorgeschoteld na een goede nachtrust.

Onze kamer was ruim (vanaf buiten direct toegankelijk via een trap) en schoon. De badkamer is ietwat verouderd, maar voldoet prima. Vanuit de badkamer zicht op de 'Panoramaturm' in Europa Park.

De ligging is ideaal op slechts 5 minuten lopen vanaf de ingang van Europa Park.

Op onze vertrekdag konden we de auto nog laten staan bij het Gästehaus. Prima service!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Bärbel in Rust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Bärbel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.