Hotel Arndt Garni Hotel

Kleine hotelsWeer vandaag23°11°
Hotel Arndt Garni Hotel

We hebben een aantal aanbieders voor Arndt Garni Hotel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Arndt Garni Hotel in het Nederlands

Geen Hotel, maar een Bed en Brackfast

Fam. van Duijn, 15-2-2013

Een omgebouwde woning naar Hotel, nee naar een bed en brackfast, dat is het. smalle trappen. Wel schone kamers, voldoende ontbijt, vriendelijke mensen. Wij hebben voor twee nachten twee kamers gehuurd, de kamer aan de voorzijde naast de ingang (met waterbed) ligt aan de straatzijde, veel overlast van straatgeluiden. Terug, mmmm, nee denk het niet.

Mooi klein hotel, prima ligging tov Europapark

Familie Vogels, 5-8-2012

Het is een mooi klein hotel.

Wij verbleven in een 4 persoonskamer met beneden een tweepersoons bed, een klein zitje en een badkamer met douche, wc en wastafel, boven nog een tweepersoons bed op een soort van vide. Voor ons groot genoeg!

Schoonmaak was goed en inderdaad iedere dag schone handdoeken.

Ontbijt was gewoon SUPER met voor ieder wat wils.

De ligging tov Europapark was heel goed: 5 minuten lopen en je staat bij de ingang.

Gewoon een goed hotel om te overnachten als je naar Europapark gaat of als je bijvoorbeeld op doorreis bent als overnachtingshotel.

In het hotel kan je alleen ontbijten, dus geen lunch of diner.

Een echte aanrader!

Prima Hotel met kwaliteit

Marcel, 15-4-2012

Dit is een klein hotel Logie, ontbijt, met ruime kamers cq familie kamers voor max 4 personen allen met tv, telefoon, kluis. Zeer hoge kwaliteit afwerking en schoonmaak. Dagelijks vervanging van handoeken en schoonmaak kamer. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Parkeren bij het hotel in afgesloten box. of op eigen terrein. Voor mensen die naar het Europark gaan is het super gelegen. Binnen 5 min bij de ingang van ht park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arndt Garni Hotel in Rust, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arndt Garni Hotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arndt Garni Hotel scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.