Pension Hog

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Hog voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Hog in het Nederlands

Vriendelijke mensen, alles is goed geregeld.

Fam Schuurman
2-8-2009

We hebben hier 1 nacht geslapen op doorreis naar Frankrijk. Hadden we hier ook maar voor de terugweg geboekt. Ruime kamers, schoon. Daarnaast ook nog een ruimte met bank en tv, en eettafel. Eigenaresse heel vriendelijk en behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Hog in Ringsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Hog zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Hog scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.