Vakantiehuis Maria Theresia

1 review over Vakantiehuis Maria Theresia in het Nederlands

Aanrader

r j van maanen
24-6-2012

Dit vakantie huis ligt in een mooie omgeving dicht bij de grens met zwitserland met een mooi uitzicht in een hoog gelegen rustige straat in het dorp rickenbach .Met een zeer vriendelijke echt paar die zeer behulpzaam zijn .In een ruim huis voor twee echt paren met twee slaap kamers en twee bad kamers en alles aan wezig.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Maria Theresia in Rickenbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Maria Theresia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.