7,1

34 reviews over Camping Freizeitcenter Oberrhein in het Nederlands

Goede camping. Twee prachtige zwemmeren. Camping plaatsen goed. Bij boeking goed kijken naar afm. en evt.schaduw. Sanitair goed en schoon. Voor de kleinste kinderen eigen douches. Campwinkel van Edeka voor de nodige boodschappen. Verse broodjes. Veel vaste staplaatsen met veelal Duitse toeristen. Poort sluit tussen 13 en 15 uur. Even rekening mee houden. Wasmachines aanw. 3 euro per was. Wifi goed. 5 euro voor 5 dgn. Of 10 euro voor 4 weken. In de omgeving weinig te doen. Schwarzwalder Hochstrasse, prachtige route. Meliskopf rodelbaan 30 min. rijden. 4 euro per rit. Gutach rodelbaan op 1 uur rijden. 14 euro 4 ritten. Freiburg is een grote stad, mooi stads centrum. Lidll en Edeka in de buurt voor de boodschappen. Goede camping voor gezinnen met kleine kinderen. Ook voor een tussenstop. Via venlo gereden. Goede snelweg verbinding zonder oponthoud op zwarte zaterdag.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Te doen

Familie Bons
3-9-2016

Deze grote camping aangedaan voor 1 nacht op de terugreis vanuit het zuiden.

Kwamen binnen de rusttijd (12:00-15:00) aan en moesten, samen met nog tientallen anderen 2 uur wachten voordat we door de poort konden met de auto. Dit leidde tot een kleine file bij het hekwerk rond 15:00 om naar de vooraf uitgekozen plek te kunnen. Camping in hoofdzaak bevolkt door Duitse gasten. Camping ten tijde van ons verblijf nog goed bezet. Weinig vrije plekken. 2 Mooie zwemmeren. Plekken ruim voldoende groot. Sanitair wat gedateerd maar goed schoon. Kleine campingwinkel met tevens broodjes en gebak.

2 restaurants waar je kunt eten. Restaurant Seeblick vonden we wat prijzig. Wij hebben heerlijk gegeten bij ' an der theke' . prijs/kwaliteit aan te bevelen. Wel aan te raden om vooraf te reserveren.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Fantastische camping

Clairedw
26-8-2016

We hebben een fantastische vakantie gehad op deze camping. Na 4 jaar kwamen we weer terug en zo heel snel doen we niet twee keer dezelfde camping.

We stonden bij Badesee Nord en alle sanitair gebouwen rondom dat meer zijn mooi schoon.

Je kan pizza's en schnitzels eten, broodjes elke ochtend halen, er is een heerlijk meer om in te zwemmen en te varen, en op een paar kilometer afstand is er een supermarkt en een zwembad. Als klap op de vuurpijl elke ochtend en midddag knutselen!!! Mijn dochter (12 jr) en ik keken er elke dag naar uit. Vooral de middag want dan was het ook voor volwassenen. We hebben heel wat mooie werkjes gemaakt met figuurzagen, verven en porselein beschilderen.

Europapark is op een minuutje of 20 rijden. Daar ben je echt een hele dag zoet.

Je hebt Mehliskopf om te rodelen, de Mummelsee om te wandelen en een leuk koekoeksklokje te kopen en een mooie route door het zwarte woud kan je rijden.

Dit blijft voor ons een camping waar we zeker nog eens terugkomen!!!

Neem muggenspray mee want er vliegen en prikken er echt heel veel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

nooit meer

fam deijk
23-8-2016

Mooi opgezet, weinig tot niets te doen tenzij je je dagen voor de tent wilt uitzitten. Personeel bij de Theke grof. bij Seeblick klantvriendelijk, Zwemvijvers stelt niet veel voor. Camping geschikt voor gezinnen met jonge kinderen en ouderen. Het treintje rijdt bijna niet de visvijver zoals in de brochure is er niet. Complete tegenvaller, maar voor een ander misschien wel geschikt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

heerlijk

Marianne
6-8-2016

Wij hebben een vakantiewoning gehuurd welke heel mooi was, leek wel nieuw. Heel fijn zijn de horren in huis want er zijn ontzettend veel muggen; dat is ook de reden dat je 's ochtends en 's avonds na 19.30 niet buiten kunt zitten. De camping is gigantisch groot en zelf zou ik er nooit gaan staan met eigen caravan of tent want je kunt de buren aanraken, hier hadden we in het vakantiehuis geen last van. De zwemvijvers zijn heerlijk; leuk voor de jongeren omdat er opblaaspontons in het water liggen waar ze vanaf kunnen springen, dit is tevens het enige vertier voor tieners. Het winkeltje voorziet in de eerste levensbehoeften en verkoopt heerlijke broodjes. Pas op met het gebruik maken van de wasmachine, dit doe je door middel van het pasje wat je krijgt als je op de camping komt; hier zet je geld op, maar als de wasmachine het niet doet (zoals bij ons) en jaar houdt weer je pasje ervoor wordt er weer 3 euro afgeschreven, dus voor 6 euro 1x kunnen wassen (knudde).

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Prima camping

HenK
11-7-2016

Alle plekken zijn op "West" richting water gericht dus alleen de voorste rij ziet het water, de rest alleen achterzijde voorganger. Veel muggen, Door hoge Rijn overloopgebied. Dus heel gebied afgesloten hierdoor en dus weinig fietsmogelijkheden langs de Rijn. Sanitair prima en netjes schoon. Eten in de 2 restaurants was prima prijs kwaliteit, echter reinheid liet te wensen over. Ook honden waren welkom, misschien dat wij toevallig de hondenavond daar aten, het leek de film Beethoven wel. Ook veel vaste staanplaatsen op de camping. Dorpje vlakbij zonder eetmogelijkheden. Lidl in Greffen ongeveer 5 km.

Gereisd met partner in juni 2016

Zeer nette camping

Riemy
3-5-2016

Zeer nette camping. We hebben op een kampeerplaats gestaan. Plekken zijn erg ruim, elke plek is voorzien van stroom, waterkraan en afvoer. Mooie zwemvijvers en visvijver. Sanitair is zeer goed, ruime douches, alles is erg schoon en wordt ook goed schoon gehouden de hele dag door. Je krijgt bij aankomst een campingpas en deze kun je ook gebruiken voor de wasmachine, droger en afwasmachine, je hoeft geen muntjes te halen of met muntgeld te betalen je kunt hiervoor de campingpas gebruiken, vond ik erg handig. Veel fietsroutes in de omgeving. Op de receptie wordt je goed geholpen.

Gereisd met partner in mei 2016

Super vankantie plek

Jolanda
7-9-2015

Wij zijn 2 weken op de camping geweest. Kinderen 12 en 15.

Mooie zwemvijvers en visvijver. Super schoon sanitair, tijdens ons verblijf niet 1 keer hoeven wachten om te douchen. Lekker gegeten in de restaurants, aardig personeel heel behulpzaam.

Wifi kun je kopen bij de receptie voor 5 euro 1 week en doet het goed.

Kleine supermarkt op camping, grote edeka winkel op 5 km afstand.

Grote camping plaatsen. Veel duitse vakantie gangers.

Voor kleine kinderen worden er leuke activiteiten georganiseerd, voor grote kinderen elke dag een sport activiteit. S'avonds is er voor oudere kinderen niets te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Op weg naar huis zijn we hier een nachtje blijven overnachten. Dit is een zeer grote camping, zo'n 12km van de snelweg. Caravans en motorhomes staan naast elkaar gepakt rond twee meren. Sanitair was, waar wij stonden, zeer proper, ruim en vrij nieuw.

Gastvrije ontvangst. Wel veel kleine vliegjes. Restaurant was niet Waauw te noemen, maar was ook niet duur.

Voorts zeggen de foto's misschien voldoende.

Gereisd met partner in juli 2015

Super camping!

Inge
1-9-2015

Echt een leuke vakantie gehad bij Freizeitcenter Oberrhein.

Zeer grote plaatsen, genoeg plek voor al je spullen, grote camper en je auto.

Contact met de buurt is eigenlijk vooral als je Duits bent of je moet de mensen zelf aanspreken.

De zwemvijvers zijn heerlijk! Zeer schoon en een zeer aangename temperatuur.

De prijs/kwaliteit verhouding is prima, gewoonweg omdat het een schone rustige camping is, het sanitair is echt perfect. Nog nooit zo'n net sanitairgebouw gezien.

Eten op de camping is ook prima!

Omgeving valt beetje tegen, ver rijden voor leuke dingen.

Aanraders:

- Bühl

- Baden Baden

- Straatsburg !

- Wandelen bij Mummelsee

- De Schwarzwald Hochstrasse (ook mooie wandeling vanuit hier)

- Wandeling Bühlertahl

- Gertenbach Wasserfälle

- Rodelbaan Mehliskopf

Gereisd met partner in augustus 2015

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Freizeitcenter Oberrhein in Rheinmünster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Freizeitcenter Oberrhein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.