Sorteren

Reviews over Rheinmünster

Goede verzorgde camping ook voor een tussenstop

Onyx
    7-8-2018

Goede camping. Twee prachtige zwemmeren. Camping plaatsen goed. Bij boeking goed kijken naar afm. en evt.schaduw. Sanitair goed en schoon. Voor de kleinste kinderen eigen douches. Campwinkel van Edeka voor de nodige boodschappen. Verse broodjes. Veel vaste staplaatsen met veelal Duitse toeristen. Poort sluit tussen 13 en 15 uur. Even rekening mee houden. Wasmachines aanw. 3 euro per was. Wifi goed. 5 euro voor 5 dgn. Of 10 euro voor 4 weken. In de omgeving weinig te doen. Schwarzwalder Hochstrasse, prachtige route. Meliskopf rodelbaan 30 min. rijden. 4 euro per rit. Gutach rodelbaan op 1 uur rijden. 14 euro 4 ritten. Freiburg is een grote stad, mooi stads centrum. Lidll en Edeka in de buurt voor de boodschappen. Goede camping voor gezinnen met kleine kinderen. Ook voor een tussenstop. Via venlo gereden. Goede snelweg verbinding zonder oponthoud op zwarte zaterdag.

Te doen

Familie Bons
    3-9-2016

Deze grote camping aangedaan voor 1 nacht op de terugreis vanuit het zuiden.

Kwamen binnen de rusttijd (12:00-15:00) aan en moesten, samen met nog tientallen anderen 2 uur wachten voordat we door de poort konden met de auto. Dit leidde tot een kleine file bij het hekwerk rond 15:00 om naar de vooraf uitgekozen plek te kunnen. Camping in hoofdzaak bevolkt door Duitse gasten. Camping ten tijde van ons verblijf nog goed bezet. Weinig vrije plekken. 2 Mooie zwemmeren. Plekken ruim voldoende groot. Sanitair wat gedateerd maar goed schoon. Kleine campingwinkel met tevens broodjes en gebak.

2 restaurants waar je kunt eten. Restaurant Seeblick vonden we wat prijzig. Wij hebben heerlijk gegeten bij ' an der theke' . prijs/kwaliteit aan te bevelen. Wel aan te raden om vooraf te reserveren.

Fantastische camping

Clairedw
    26-8-2016

We hebben een fantastische vakantie gehad op deze camping. Na 4 jaar kwamen we weer terug en zo heel snel doen we niet twee keer dezelfde camping.

We stonden bij Badesee Nord en alle sanitair gebouwen rondom dat meer zijn mooi schoon.

Je kan pizza's en schnitzels eten, broodjes elke ochtend halen, er is een heerlijk meer om in te zwemmen en te varen, en op een paar kilometer afstand is er een supermarkt en een zwembad. Als klap op de vuurpijl elke ochtend en midddag knutselen!!! Mijn dochter (12 jr) en ik keken er elke dag naar uit. Vooral de middag want dan was het ook voor volwassenen. We hebben heel wat mooie werkjes gemaakt met figuurzagen, verven en porselein beschilderen.

Europapark is op een minuutje of 20 rijden. Daar ben je echt een hele dag zoet.

Je hebt Mehliskopf om te rodelen, de Mummelsee om te wandelen en een leuk koekoeksklokje te kopen en een mooie route door het zwarte woud kan je rijden.

Dit blijft voor ons een camping waar we zeker nog eens terugkomen!!!

Neem muggenspray mee want er vliegen en prikken er echt heel veel.

heerlijk

Marianne
    6-8-2016

Wij hebben een vakantiewoning gehuurd welke heel mooi was, leek wel nieuw. Heel fijn zijn de horren in huis want er zijn ontzettend veel muggen; dat is ook de reden dat je 's ochtends en 's avonds na 19.30 niet buiten kunt zitten. De camping is gigantisch groot en zelf zou ik er nooit gaan staan met eigen caravan of tent want je kunt de buren aanraken, hier hadden we in het vakantiehuis geen last van. De zwemvijvers zijn heerlijk; leuk voor de jongeren omdat er opblaaspontons in het water liggen waar ze vanaf kunnen springen, dit is tevens het enige vertier voor tieners. Het winkeltje voorziet in de eerste levensbehoeften en verkoopt heerlijke broodjes. Pas op met het gebruik maken van de wasmachine, dit doe je door middel van het pasje wat je krijgt als je op de camping komt; hier zet je geld op, maar als de wasmachine het niet doet (zoals bij ons) en jaar houdt weer je pasje ervoor wordt er weer 3 euro afgeschreven, dus voor 6 euro 1x kunnen wassen (knudde).

Prima camping

HenK
    11-7-2016

Alle plekken zijn op "West" richting water gericht dus alleen de voorste rij ziet het water, de rest alleen achterzijde voorganger. Veel muggen, Door hoge Rijn overloopgebied. Dus heel gebied afgesloten hierdoor en dus weinig fietsmogelijkheden langs de Rijn. Sanitair prima en netjes schoon. Eten in de 2 restaurants was prima prijs kwaliteit, echter reinheid liet te wensen over. Ook honden waren welkom, misschien dat wij toevallig de hondenavond daar aten, het leek de film Beethoven wel. Ook veel vaste staanplaatsen op de camping. Dorpje vlakbij zonder eetmogelijkheden. Lidl in Greffen ongeveer 5 km.

Rheinmünster scoort een 6,9 uit 10, op basis van 9 reviews