Hotel City Hotel Fortuna Reutlingen

6,5

We hebben een aantal aanbieders voor City Hotel Fortuna Reutlingen voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel City Hotel Fortuna Reutlingen in het Nederlands

Anders

uitgebreid ontbijtbuffet

Leen
26-7-2014

Op doorreis hier overnacht. Kinderen gratis. Zeer ruim ontbijtbuffet. We hadden een familyroom (4 beds). Parking onder hotel aan forfait van 6 euro.

Ideaal voor een kort verblijf.

5-12-2013

Als je het hotel alleen voor een overnachting en ontbijt gebruikt, heeft het een goede ligging. Op loopafstand is er een groot aanbod aan bars en restaurants.

Waren tevreden.

20-11-2013

Voor een korte overnachting oké, we waren er slechts één nacht... het ontbijt was zeer goed en er was een zeer ruime keuze.

Direct aan de hoofdweg gelegen en het verkeer is zeer lawaaierig en je hoort het 's nachts goed. Kamers met uitzicht op de binnenplaats zijn rustig maar tegen betaling. Personeel zeer vriendelijk en netjes hotel. Helaas geen wifi in het hotel. Ontbijtbuffet zeer goed, voor iedereen wat wils. Conclusie: 3 sterren hotel moet meer bieden.

Top hotel. Zeer aardig personeel.

18-4-2013

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel Badkamer kan schoner! Voor een restaurant staat er niet genoeg op de menukaart! Maar verder alles top, zal terugkomen!

Stadshotel Fortuna.

12-4-2013

Dit hotel is schandalig! De kamer was een crime! Twee sterren teveel! Respecteer hygiëne!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City Hotel Fortuna Reutlingen in Reutlingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City Hotel Fortuna Reutlingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.