Reviews over Reichenau

Mooie locatie

John,
    29-9-2016

Erg mooi camping op een bijzonder leuk eiland in de Bodensee. Gelegen aan het kiezelstrand. Perfecte voorzieningen. Sanitair in nieuw staat en erg goed schoon. Enig min punt was dat de camping erg vol werd gezet.

Erg prettige camping

Toon,
    14-9-2011

Ik kan me deze camping herinneren als een zeer aangename. Daar een aantal dagen gelogeerd met eigen tent. Gelegen op het schiereiland Reichenau aan de Zellersee welke dan weer met de Bodensee verbonden is. Prachtige ligging aan het meer. Veel bloemen en zelfs een subtropische sfeer. Mooie grasvelden voor passanten. Veel eenden en zwanen in het meer. Fijn restaurant toen ook al. In het dorpje nog de WK-finale Duitsland-Argentinie gezien. Als ik nu op de website kijk van deze camping is dit er ook al weer zo een waar ik heel graag nog eens terug zou gaan.

Reichenau scoort een 8,7 uit 10, op basis van 4 reviews