Appartement Feriendomizil Marschall

• Sauna
Meer appartement info

2 reviews over Appartement Feriendomizil Marschall

• 9A.S.11-01-2012

Dit is een topper aan de Bodensee !

Wat een mooie en prachtig gelegen vakantieboerderij aan de Bodensee ! De appartementen zijn zo goed als nieuw en van alle gemakken voorzien. Voor de kinderen is er volop speelgelegenheid rondom de boerderij (speeltoestellen, trampoline, skelters, voetbaltafel). De kinderen kunnen een keer met de boer paardrijden. 1 keer per week wordt een kampvuur gemaakt, met worst en stokbrood. In de nabije omgeving is heel veel te zien en te beleven. Ravensburger Spieleland ligt op 5 minuutjes rijden. In Ravensburg is de supermarkt Kaufland, die tot 23.00 uur geopend is.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9A.S.02-01-2012

Gelegen op een fantastische plek !

Wij zijn in juli 2011 naar Feriendomizil Marschall geweest. Het is een prachtige boerderij met een meer dan geweldige ligging. Het is een vrij nieuw gebouwde boerderij met meerdere appartementen. De meeste appartementen hebben uitzicht over de Bodensee. De inrichting was zeer keurig en compleet. Vanuit Gornhofen ben je in no time in Ravensburg (mooie stad !) en je kunt snel naar Friedrichshafen (startpunt voor o.a. uitstapjes met de boot). Onze zoon heeft zich geweldig geamuseerd met de skelters, trampoline, speeltoestellen etc. die op de boerderij aanwezig waren. Praktisch om de hoek ligt Gut Hügle waar je goed kunt eten en waar ook veel speelmogelijkheden binnen en buiten zijn. Wij waren zeer te spreken over de ligging en de gastvrijheid bij Feriendomizil Marschall en we hebben inmiddels weer geboekt.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

1 tip over Appartement Feriendomizil Marschall

• A.S., 02-01-2012

Neem een Euregio-karte en ga met het hele gezin een dagje treinen rondom de Bodensee ! Voor bijv. € 32 kun je met een gezin van Ravensburg naar Sankt Gallen (Zwitserland) met de trein en de boot. Deze Euroregio-karte kun je bijvoorbeeld krijgen bij het station in Ravensburg.

0 vragen over Appartement Feriendomizil Marschall

Appartement info