Hotel Luna Hotel GmbH

Met jonge kinderen

Matig hotel

L. Koster
21-9-2009

Hier overnacht richting NL. Receptie dicht bij aankomst, briefje met svp wachten of brullen in de gang dat je gearriveerd bent...

Twee tieners die de receptie beheren, kwam erg onprofessioneel / nonchalant over.

Kamer /appartement ruim, maar redelijk gedateerd. Ontbijt eenvoudig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luna Hotel GmbH in Rauenberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luna Hotel GmbH zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.