Reviews over Rauenberg

Korte vakantie bij Heidelberg.

11-1-2014

Prachtig hotel op een rustige locatie, met een zeer goede keuken. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. De service is perfect.

Het kan niet beter!

27-10-2013

Een geweldig hotel, kan ik alleen maar overal aanprijzen. Perfect, geen negatieve punten. Hotelkamer erg groot, zeer schoon en een zeer comfortabel. De vriendelijkheid van het personeel was voorbeeldig. We hadden bij de prijs een driegangenmenu, dat absoluut uitstekend was. Zelf ben ik vegetariër, maar dat was hier geen probleem. Ik werd uitstekend bediend. De volgende dag hebben we weer daar gegeten want het kon niet beter zijn.

Heel fijne vakantie.

28-9-2013

Hotel is zeer aan te bevelen. Helaas is de beschrijving van de restaurants niet zoals op de website. 5 restaurants zijn er niet, maar 2 in een rustieke stijl. Gourmet, dus ook duurder. Het ontbijt - buffet was super. Zeer vriendelijke bediening. Fietsen waren gratis beschikbaar. Wij hebben het verblijf van onze kinderen en grootouders voor ons jubileum cadeau gekregen. Ondanks de hoge prijs kunnen we het hotel zeer aanbevelen.

Zeer schoon, stijlvol ingericht hotel

25-9-2013

Zeer schoon, stijlvol ingericht hotel met zeer aantrekkelijke gastronomie en een gezellige Biergarten. Prachtige spa.

Rustig landhotel.

2-9-2013

Een zeer mooi complex in een rustige omgeving. Vriendelijke medewerkers op alle gebieden. Grote en smaakvol ingerichte kamer (comfort-kamer) met een inloopkast en een gescheiden toilet. Voldoende parkeergelegenheid voor het hotel.