We hebben een aantal aanbieders voor Rastatt voor je op een rij gezet:

Reviews over Rastatt

Als overnachtingscamping prima

Anits,
    2-7-2017

Op doorreis naar Italië hier een nacht doorgebracht. Vriendelijk personeel. Gedateerd maar superschoon sanitair. Geweldig restaurant

Gereisd met partner in januari 2017

Een aanrader

Hugo,
    23-9-2014

Het hotel, een ex seminarie, ligt op loopafstand van het oude centrum. Men komt binnen direct in de lounge en pas daarna bereikt men de kleine receptie die maar tot 18.00 uur bezet is. Komt men later aan, dan moet dat van te voren worden gemeld waarmee een code wordt gegeven per SMS voor de sleutelkast. Er is een ontbijt restaurant en voor groepen kan een lunch of diner worden geregeld. Wij hadden voor € 10 extra een Superior kamer van ca. 16 m2 met wat meer luxe, dan een de standaardkamer, die zeer netjes was ingericht met een klerenkast, kofferboy, bureau met stoel, fauteuil, 2 bedden met tafeltjes en KTV. De badkamer is klein en voldoende ingericht en schoon, met douche, wastafel en toilet. Verder laminaat vloerbedekking, geen airco, kluisje en koelkastje. Het parkeren is gratis evenals Internet waarvoor de code via een SMS service wordt gegeven.

Onze conclusie: Picobello voor een 2 * ambiance, een aanrader.

Gereisd met partner in september 2014

Goed hotel voor een onderweg overnachting

Marja Vonk,
    3-8-2012

Het ontbijt is prima, voor het diner kun je beter een restaurant opzoeken (bijvoorbeeld de all you can eat Chinees 200 meter verderop!)

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Prima overnachtingsadres

Harry,
    24-7-2011

Dichtbij de A5 en prima adres op weg naar Zwitserland en/of Italie. Geen speciale zaken te melden behoudens het feit dat det parkeerdek snel vol staat en dat je de auto dan op een ander veld neer moet zetten, ziet er wat donker en afgelegen uit.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

Super stop op weg naar het zuiden

R,
    25-5-2011

Je waant je meteen in Italie. Bij mooi weer eten op het terras. Uitstekende italiaanse keuken. Restaurant binnen ook erg gezellig. Voldoende parkeergelegenheid.

Niet echt goedkoop, maar uitstekende kwaliteit/prijs verhouding.

Super begin van de vakantie.

Gereisd met partner in april 2011
Rastatt scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews