Pfalzgrafenweiler

We hebben een aantal aanbieders voor Pfalzgrafenweiler voor je op een rij gezet:

Reviews over Pfalzgrafenweiler

Heerlijke plek om het Zwarte Woud te ontdekken.

Pascal ,
    15-6-2013

Heerlijk familiehotel in het hart van het Zwarte Woud. Het hotel ligt langs de 500 en zodoende een perfecte uitgangspositie om het Zwarte Woud te ontdekken. Het hotel oogt wat gedateerd maar je zult er niets vinden wat stuk is. Alles wat maar enigszins kapot of beschadigd oogt wordt dan ook direct vervangen. De kamers zijn schoon en de bedden heerlijk. Verder is het restaurant voortreffelijk. Heerlijke gerechten en je krijgt meer als genoeg.

Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en goed.

Verder is de service prima en gastvrij. Kortom, een meer dan prima lokatie!!!

Gereisd met partner in juni 2013

Lekker hotel voor op doorreis of kort verblijf

Stefan,
    4-4-2012

Hier gelogeerd op doorreis naar Oostenrijk. Typisch ouder duits hotel. Nette kamers, met draadloos internet, huisdiervriendelijk. Prima, goedkope keuken, heerlijk biertje en vlak bij het bos. Je kunt hier heerlijk wandelen

Gereisd met partner in september 2011

Zeer mooi hotel en midden in het bos

frank,
    25-10-2009

Hier al meerdere malen gelogeerd, ruime en mooie kamers, super eten en perfecte service.

Gereisd met partner in juni 2009

mooi