Hotel Pension Breig ***

Hotel Pension Breig ***

Hotel Pension Breig

Weer vandaag3°-4°

4 reviews over Hotel Pension Breig in het Nederlands

zeer goed hotel op enkele kleine details na

coubergs p, 15-8-2009

hotel pension breig in ottenhofen is een mooi proper hotel, lekker ontbijt , heel rustig gelegen. Ruime kamer met groot terras.

Twee minpunten:

bed voor onze kleindochter (uitgetrokken zetel) hiervan was de matras zo dun dat het hout erdoor voelbaar was. Gelukkig was het mooi weer en konden we de 3 donsdekens gebruiken om onder het hoeslaken te leggen. Dit hadden we anders verwacht... Eigenares was zeer afstandelijk.

alles was in orde behalve bed voor kind

coubergs , 15-8-2009

mooi hotel - lekker ontbijt -

zeer proper -

enkele minpunten:

- bed voor kleindochter van 12 (op dezelfde kamer als grootouders) hier was een zetelbed uitgetokken met een matras zo dun dat je het hout van de slaapbank erdoor kon voelen. Gelukkig was het mooi weer en konden we onze 3 donsdekens gebruiken om onder het hoeslaken te leggen. Dit zou anders mogen...

- eigenaars zeer afstandelijk

GEZELLIG

JW Hartog, 17-8-2008

Leuk pension super schoon goed eten vriendelijke mensen.

zeer gastvrij en kindvriendelijk

Fam Meerman, 15-8-2008

We zijn 24 juli 2008 voor drie nachten met ons gezin in dit hotel geweest. Wat een vriendelijke gastvrouw! Voor ons met drie kinderen was het er erg ontspannen; kinderen zijn daar zo welkom! Dus niet bang zijn dat er wat lawaai gemaakt werd door de kinderen!

Een gezellig en sfeervol hotel met mooie kamers met een heerlijk ontbijt.

Prachtig gelegen in een schitterende omgeving. Veel wandelmogelijkheden, maar ook met de auto zijn er hele mooie ritjes te maken!

Een dagje Straatsburg (Fr.) is ook zeer de moeite waard. Kortom....echt vakantie!

We hebben een aantal aanbieders voor Pension Breig voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pension Breig in Ottenhofen im Schwarzwald / Zwarte Woud, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pension Breig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pension Breig scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: