Weer vandaag14°-4°
7,3

We hebben een aantal aanbieders voor Parkhotel Ostfildern voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Airco
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk
Kinderopvang

1 review over Hotel Parkhotel Ostfildern in het Nederlands

Voldoende voor een vijfdaagse cursus

Suryo
27-7-2009

Een schoon en goed hotel. Iedere dag bruisend water op de kamer. Het ontbijt is helaas een teleurstelling.

Voor kinderen is er verder niets te doen.

De ligging is voor mij perfect. Op loopafstand van het kantoor van mijn werk. Weliswaar dichtbij de luchthaven, dus kun je last krijgen van langsvliegende vliegtuigen.

Gereisd zakelijk in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parkhotel Ostfildern in Ostfildern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parkhotel Ostfildern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.