Hotel Lamm

Kleine hotelsWeer vandaag14°5°
Hotel Lamm
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Lamm voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Lamm in het Nederlands

Zakelijk

Prima hotel dichtbij luchthaven

Norbert
24-9-2015

Prima hotel dichtbij luchthaven waar ik de andere dag een collega moest ophalen. Een beetje oubollig hotel in dorpje. Kamer was klein maar voldoende. Eten 's avonds was zoals je mag verwachten in Duitsland. Vriendelijk personeel. Enige nadeel vond ik de draaiende generator van de buurman vlakbij mijn raam.

Goed hotel voor een goede prijs!

daanturbobanaan
6-8-2010

Minpunt, vanaf 4uur 's ochtends starten er om de 5 minuten vliegtuigen bij het nabij gelegen vliegveld! verder oké!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lamm in Ostfildern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.