Vakantiepark Öfingen

Taske
18-9-2018
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Vreselijk huisje. Knal gele keuken. Huisje stond propvol kleine rotzooi. Donker huisje. Op het park is niets te beleven. Je moet minimaal 20 min rijden met de auto naar een winkel voor ons Noooooooit meer . We zijn 3 dagen eerder naar huis gegaan

Fantastisch.

Anja
13-10-2017
  • Onderkomen8

Een mooi, schoon en complete vakantiewoning. Heerlijk rustig park. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden in de omgeving. Teveel mogelijkheden voor 1 week vakantie. Vriendelijke eigenaren waar niets te veel voor is. Al met al een plek waar het goed vertoeven is.

Wederom een heerlijke vakantie gehad op dit park.

Fam. Kaufman
14-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Prachtig park, prima huisjes! Alles is keurig schoon en het inventaris is zeer kompleet. Het park is lekker rustig, veel privacy rondom de huisjes. Het ontvangst was erg hartelijk. Voor ons was dit de 5e keer op dit park, en ook de omgeving blijft ons verradden. Op het park kun je tegenwoordig uitstekend Grieks eten, dit is zeker aan te bevelen. Ook in Bad-Durrheim zijn prima eetgelegenheden te vinden.

• Onderkomen8

Mooi vakantiepark, net huisje met goede voorzieningen. Goede uitvalsbasis voor diverse uitstapjes in de omgeving. Mooi gebied. Wij komen hier zeker weer terug in de herfst. Wij hebben echt genoten.

Kleinschalig maar zeer net vakantie parkje

sandra theeuwen
24-8-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Het huisje wat we hadden was voorzien van alles en zeer netjes. Op het park is niet veel te doen maar dat wisten we. We hebben voor dit park gekozen zodat we meer leuke dingen eens in de omgeving konden doen. Het is van ons limburg maar 4,5uur circa rijden. Dus 1 dagje naar de waterval, grootste koekoeksklok, zwitserland zurich, bloemen eiland, europa park, zwitserland breedste waterval, sealife, konstaz, boottocht met diner. Maar ook de kleine dingen waren leuk, zo veel ooievaars bij elkaar nog nooit gezien, wilde vossen, zelf bloemen plukken (wel betalen natuurlijk) een heerlijke eens iets anders vakantie gehad.

• Activiteiten6
  • Onderkomen9

Het vakantiedorp is rustig en mooi gelegen, prachtig uitzicht, maar wel ver van alles af. Uitstapjes zijn goed te doen, uurtje rijden, boodschappen 15 min. Ons huisje was heel goed, voorzien van alles. Veel kunnen wandelen. Ook het restaurant is goed, zeer vriendelijk personeel. Super week gehad!

Heerlijk gehad met onze 10 maanden oude dochter

Familie Prinse
30-5-2016
  • Onderkomen10

Met onze dochter van 10 maanden een paar dagen op dit vakantiepark geweest en het heerlijk gehad. Er was een omheinde tuin bij ons huisje, camping bedje( zonder matrasje) en kinderstoel aanwezig. De vaatwasser, oven en magnetron in de kleine keuken werkten prima. De autoluwe straatjes in het park zijn redelijk steil, maar wel te doen met de kinderwagen. Er is een kleine zandbak in de speeltuin aanwezig.

Ons huisje had ook ligstoelen met kussens en een barbecue om van het mooie uitzicht te kunnen genieten wanneer onze dochter boven op haar eigen kamertje lag te slapen. Als uitstapjes zijn we naar het Schwarzwaldpark geweest waar we de aapjes eten mochten geven, hebben kunnen uitleven in de speeltuin en dieren konden zien. Er is ook een indoorspeeltuin aanwezig.

Daarnaast zijn we naar de grootste koekoeksklok ter wereld geweest in Schonach waar we de wijzers steeds mochten draaien en er een koekoek te voorschijn kwam. Het is een klein museum waar aan de achterkant als je entree hebt betaald, een grote koekoek ziet verschijnen.

Wij kregen bij aankomst een gastenkaart waar je 3 uur per dag gratis gebruik mag maken van het zwembad in de buurt. Hier hebben we geen gebruik van gemaakt. Daarnaast kregen we een schuursponsje, vaatdoekje, wasmiddel, 3 vaatwastabletten, 2 theezakjes en 2 oploskoffiezakjes die helaas al over de datum bleken te zijn.

schitterend!

suzanne
26-9-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

mooi en schitterend park een mooi uitzicht prachtig gewoon vele uitstapjes gemaakt titisee rijnfall bad durrheim ...zeer vriendelijk eigenaar en het restaurant op het park is super goed we komen zeker terug

Super!

Astrid Esser
5-9-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Feriendorf Ofingen is een rustig gelegen vakantiepark boven op een berg. De huisjes zijn comfortabel en het uitzicht is hier prachtig. Uitzicht over de baar tot de bergen van Zwitserland in de verte. Vele wandelmogelijkheden. Daarnaast is het park centraal gelegen om vele uitstapjes te kunnen doen in de omgeving. Tip: Nordic Walking die vanuit het park georganiseerd wordt.

Erg vriendelijke medewerkers op het park.

Een plek waar je tot rust komt en waar je je volledig kunt opladen.

Super plek, We komen hier graag terug

astrid
29-6-2014
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

We zitten in een geheel gerenoveerd huis. Ziet er erg mooi uit, met alles wat je nodig hebt. Vaatwasser, oven enz. Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Prachtig uitzicht over het dal. Boodschappen doen We in Bad Durrheim. Vele wandelmogelijkeden. Solemar is een eigen het aanrader. Hier mag je een keer gratis naar toe. Ligt op een plek vanwaar je vele uitstappen kunt maken. We zij hier nu voor de vijfde keer en komen zeker weer terug. De hond heeft het hier ook geweldig naar zijn zin.

Er zijn ook huisjes te boeken waar geen huisdieren in mogen.

Huisjes zijn schoon en netjes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Öfingen in Öfingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Öfingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.