Hotel Hubertus

22 reviews over Hotel Hubertus in het Nederlands

Schoon maar gedateerd.

nici5
6-8-2015

We verbleven in dit hotel op doorreis naar Italië. Het is er schoon maar gedateerd. Bedden sliepen prima. Ook het ontbijt en avondeten was prima,

wat een kwal van een eigenaar.

m hartogs
11-5-2015

kamers zijn erg verouderd,zelfs gevaarlijk,stop contakten los van de muur.eigenaar was erg dominant en onaardig.

P{rima hotel voor een doorreis

rob hart
1-1-2015

Dit hotel is op sommige kamers ietwat gedetailleerd maar zeker schoon, en met een prima restaurant en ontbijt. Vooral voor wat je betaald en wat je krijgt een prima locatie.

Prima ligging. .. vlakbij snelweg ..

Ron Driver
21-11-2014

Prima hotel.. goed restaurant .... prijs kwaliteit prima in balans.

dit nooit meer

A.Wilbers
16-9-2014

Hotel Hubertus is een zeer matig hotel, ligging van het hotel is niet mooi, hotel zelf heeft vele beperkingen o a slaapkamers zeer summier, bedden latten bodem stuk, bedden te laag, douche vies en smerig, hand doeken werden bij verschillende kamers niet verschoont, ontbijt erg karig, warme maaltijd matig en zeker voor Duitse begrippen. eigenaar erg nors, personeel niet vriendelijk. kan me niet voor stellen dat hier nog goede referenties uit komen. voor ons een groep van 36 personen was dit zeer slecht.

geen aanrader voor meerdere nachten

a. hekhuis
23-3-2014

Kamer gedateerd, rommelig, lage bedden.

Schone badkamer.

Kamer met enorme rooklucht, erg smerig!

Eigenaar nogal dominant.

Ontbijt was goed, maar erg afgepast, eieren en yoghurt, geen jus

Diner lekker en goed

Vriendelijk personeel

gedateerd

d.schuurman2
10-3-2014

Hotel zeer ouderwets.matras met veren die voel je behoorlijk. Douche lauw daarna koud ook de wastafel.op de terugreis de eigenaar had er naar gekeken en zei langer laten lopen. Maar na dat de eerste had gedoucht lauw tot koud werd het bij de tweede persoon koud. Stroom in badkamer levensgevaarlijk. lampje zonder kap vlak naast douche met douche gordijn mag in nederland niet zo. Man is electricien dus.tv 37cm. geen internet en geen wifi eten was redelijk tot goed.er zijn voor weinig geldop internet vast wel betere hotels te vinden. Beetje jammer na een best mooie reis verder.

Zeer schoon hotel

n_lafeber
16-9-2013

Keurig en zeer schoon hotel met een smaakvol ingerichte ontbijtruimte.

Kamers zeer ruim. Goede bedden, kussens en dekbed. Badkamers gedateerd, maar wederom zeer schoon.

Avondeten en ontbijt waren prima in orde. Wij waren met een groepsreis van touroperator en hebben geen klachten over dit hotel. Voor ons voor herhaling vatbaar als overnachtingshotel.

Prima voor 1 nacht

Alie
15-6-2013

Dit hotel is prima als doorreishotel. Verwacht geen luxe. De kamers zijn erg eenvoudig en ouderwets maar wel schoon. Er is voldoende parkeergelegenheid en een supermarkt vlakbij. Het eten smaakte goed en de bediening was vriendelijk.

Leuk gezellig hotel

Megahenk
21-5-2013

Hubertus is een leuk hotel met vriendelijk personeel en goede kamers.

Het eten is goed en de bediening laat niets te wensen over.

Ik denk dat degenen die hierover zoveel te klagen hebben eerst eens moeten kijken naar de prijs - kwaliteitsverhouding. Als je een dubbeltje hebt om uit te geven moet je niet verwachten dat je voor een euro terugvangt.

Dus al met al een heel goed hotel voor de prijs die men hier betaald.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hubertus in Offenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hubertus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.