Camping Sperrfechter

7,9

5 reviews over Camping Sperrfechter in het Nederlands

niet geschikt voor ons

ten Brinke, 14-7-2017

We hadden deze camping uitgekozen omdat er veel water was en we graag samen met onze hond wilden zwemmen. Bij aankomst bleek dat niet te kunnen. De honden mogen buiten de camping in de rivier zwemmen. Er is zoveel strand, hoe makkelijk is het om daar een apart hondenstrandje te maken. Al onze buren met honden verbaasden zich hier ook over. Ook letten we bij het uitzoeken van de camping vaak op de restaurants op loopafstand, het is tenslotte vakantie. Maar omdat er geen pachter voor het campingrestaurant gevonden was, was alleen de bar open.

De toegangsweg naar de camping is niet echt uitnodigend. Bij de camping aangekomen oogt het als een soort kamp met al die hekken. Je loopt door een ‘winkeltje’ naar de receptie. Bij mij gingen direct alarmbellen rinkelen dat ik weer weg moest gaan. Dat hele kantoor oogde als een ontploffing. Maar doordat eigenaar en personeel mij heel aardig ontvingen verdween dat gevoel al snel. We werden op een golfkarretje rond gereden. Plaatsjes werden aangewezen waarbij we geattendeerd werden op de zonnestand in verband met onze hond.

Je betaald € 50,- borg voor een toegangspas. Let op, je kunt niet pinnen. Alleen contant geld wordt geaccepteerd.

Middagsrust van 13.00 – 15.00 uur.

Nadat we de caravan met luifel op hadden gezet hebben we wifi gekocht en wat rondgewandeld. Bij het wandelen sloeg de schrik van aankomst weer toe. Ontzettend veel vaste plaatsen. Het sanitair was vernieuwd, maar niet nagedacht over praktische zaken. Bijvoorbeeld dat de toiletdeur naar binnen gaat, de kant waar je het toilet inloopt is geblokkeerd door de toiletrolhouder waardoor het met maat 46 al lastig is om het toilet te bereiken. De douches zijn klein maar dat is opgelost doordat je een plank voor de deur draait zodat je spullen droog blijven. Bijzonder keuzes.

De wifi bleek ook niet te werken. Kortom, we zouden 5 dagen blijven maar hebben de volgende ochtend de boel weer ingepakt en naar een andere camping afgereisd. We hadden deze camping gevonden via Acsi maar snappen niet goed dat zij deze camping in hun aanbod heeft opgenomen.

Prima verblijf

A J M Beersma, 19-5-2017

Grote familie camping bij een klein meertje. Camping maakt deel uit van handel in kampeermiddelen.Gasverkoop. Alle kampeerplekken zijn verhard door stroken tegels afgebakend met gras en struiken. Het geheel doet prettig aan.

Prima sanitair. Winkel met broodservice en kampeer accesoires. WIFI tegen betaling.

Camping is prachtig gelegen met veel groen tussen de grote visvijvers.

Omgeving Heilbronn. Fietsen-vissen-zwemmen-varen.

?

vera, 22-7-2011

Toen we bij de ingang kwamen hebben we eerst terug weggereden: De ingang deed ons denken aan een zwaarbewaakte ouderwetse gevangenis! We hebben een vijftal dagen met onze kinderen op de camping verbleven en hebben er ons prima vermaakt! Wij kregen een plaats vlak naast het (zwem)meer, de mooiste plaats van de camping. Er kunnen heel mooie fietstochten gemaakt worden in de streek. Er is een supermarkt vlakbij. Het restaurant was gesloten en de bowlingbaan hebben we zelfs niet gevonden. De pingpong-tafel staat achter een omheining.. Het sanitair was nieuw en proper genoeg.De rest van de camping is dringend aan vernieuwing toe! We hebben slechts 25€ per nacht betaald voor caravan+4 personen.

nooit meer

de Ruiter, 16-8-2010

De website ziet er mooier uit dan het in werkelijkheid is. We zijn hier 2 dagen gebleven, de bedoeling was een week, en daarna verder getrokken en wel een mooie camping gevonden. Eetgelegenheid op de camping niet geprobeerd. Elk kwartier slaat de dichtbijzijnde kerkklok.

Ideale vis camping !

A.Kersbergen-van Pol, 15-8-2009

Als je een fanatieke visser bent, kun je op deze camping je hart ophalen.

Sinds 2 jaar in handen van een andere eigenaar en hier en daar zijn ze de boel aan het verbeteren.

Vriendelijk personeel.

's morgens kun je (op bestelling) lekkere verse broodjes krijgen.

In het recreatiemeer kun je o.a. zwemmen, roeien en waterfietsen huren.

Wij hadden met onze vouwwagen een mooie plek aan het vismeer (vooraf geboekt) en bij ons was het sanitairgebouw keurig maar bij het recreatiemeer wat minder.

Ook nog geen verlichting naar het toiletgebouw toe, dus zaklamp mee.

1 knap speeltuintje voor de kinderen en hopelijk gaan ze aan die andere nog wat doen. Ook is er een tennisbaan c.q om te voetballen. Een soort van kantine met groot beeldscherm.

1 nadeel is, de camping ligt aan een helikoptervliegbasis, dus 's morgens werden we nog weleens gewekt door het heen en weer vliegen. Niet in het weekend trouwens.

3 km.verderop in Bad Friedrichshall is een grote supermarkt (Handelshof) en liddl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sperrfechter in Oedheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sperrfechter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sperrfechter scoort een 7.85 uit 10 op basis van 50 reviews.