Hotel Zum Walkenstein

Laatste review

Super fantastisch, gastvrij, excellente service

Willy van Maasbommel,
21-10-2018

Het ligt op een super mooie locatie. Ligt centraal in ZW.

Tijdens ontbijt, lunch, diner is er steeds aanvulling en komen ze geregeld langs of er nog wensen zijn. Kosten drankjes zijn laag. Zeer schone/nette kamers. Zeer behulpzaam. Zelfs de eigenaar heeft een rondje dorp gedaan met uitleg was super. Ik ben touringcar chauffeur heb nog nooit zoiets meegemaakt iedere avond ff overleg met Jacko over de route en vaak aangepast omdat er een leuk tussendoor weggetje is. Zeer fijne fama.ie is als een warm bed waar je in komt. Mijn gasten waren ook zeer onder de indruk.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Restaurant

34 reviews over Hotel Zum Walkenstein in het Nederlands

Super fantastisch, gastvrij, excellente service

Willy van Maasbommel,
21-10-2018

Het ligt op een super mooie locatie. Ligt centraal in ZW.

niet meer

Vandevelde,
13-10-2017

geen enkele dag de kamer gekuist, vuile vloerbekleding, ontbijt miniem, kon nog geen smeerkaasje vanaf, 3 dagen na elkaar zelfde vlees ( rundstong) als hoofdschotel, geen dieet voeding, was vermeld dat ik diabeet ben en geen rekening houden dat ik geen sausen mag hebben, iedere dag een bord vol saus, geen aanpassing voor dessert.

Een fantastisch hotel

Bert,
25-7-2017

heel goed eten goed verzorgd vriendelijk personeel mooie kamers enproper

mooi hotel

de pauw sonja
22-9-2016

mooie omgeving prijs kwaliteit lekker eten

om nog eens opnieuw te doen

kamers tiptop in orde

ligt wel langs drukke weg

goed hotel

Jos en Carola
18-9-2016

goed hotel , vriendelijke eigenaar (familie )en bediening

Prima prima prima

Semay geurs
20-1-2015

Prijs kwaliteit zeer goed in alles :eten ,bediening,kamers .ligging kortom zeer aan te raden hotel

Prima hotel en uitbaters

Semay -Geurs
29-12-2014

Zeer goed prijs kwaliteitshotel .Vriendelijke uitbaters ,hotel zeer net,kamers met voldoende komfort zeker nu WiFi aanwezig is.Het eten verzorgd en goed als ik iets moet aanhalen wat negatief is er zou s morgens fruit aanwezig mogen zijn maar dat is in het totaal pakket het enige minpuntje .Een aanrader.

er is niets te doen helaas

w_walstra
31-8-2014

Wij waren hier met een busreis. Als je geen eigen vervoer hebt is het hier minder leuk, erg afgelegen, te voet kun je nergens komen. In Oberwolfach-Walken geen winkeltjes of horeca. In het hotel helaas geen gezellige lounge of bar waar je met je gezelschap kunt zitten. Eten was eenvoudig erg vet. ontbijtbuffet karig. drankenprijzen waren goed. Geen wifi op je kamer alleen beneden in de hal/restaurant. Aardige eigenaar, norse vrouw die later wat bijdraaide. Overige serveersters erg aardig. De kamers zijn goed en schoon en een prachtig uitzicht op de berg.

mooi hotel

antoine piens
4-6-2014

Zeer proper en zeer vriendelijke uitbaters, het eten was zeer goed.

een aanrader voor een goed verlof

raymond en danny
11-1-2014

fijn hotel zeer vriendelijke nederlandse baas Jacko heel goede keuken en lekker ook mooie kamers zeer proper overal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Walkenstein in Oberwolfach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Walkenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.