Vakantiehuis Dohlenbacherhof

3 reviews over Vakantiehuis Dohlenbacherhof in het Nederlands

Fantastische 2 weken beleefd

Juriaan en Ilona
22-9-2016

Eind Juni waren we te gast bij Jurgen en Christine op de Dohlenbacherhof met onze 2 kinderen van 0 en 2 jaar oud. We hebben mede door de warme ontvangst van de familie een zeer geslaagde vakantie beleefd. Onze zoon wilde na 2 weken met de beesten en tractoren niet meer terug naar Nederland. De boerderij ligt centraal in het zwarte woud gelegen. Uitstapjes naar Wolfach, Triberg, Freiburg, stoomtrein, Glasmuseum , Vogtsbauernhof zijn eenvoudig te maken.

Het appartement 3 is zeer groot wat een verademing is het standaard huisje op park van keten van een jaar eerder op vakantie.

Heerlijk rustig.

Kamiel
5-1-2013

Erg goed ingericht appartement. Alleen de schuine daken in appartement 3 zijn nogal vervelend. Moet gaan kijken waar je gaat zitten. Verder erg vriendelijke gastgevers en er is genoeg te doen voor de kids. Familie zelf runt naast de Ferienwohnungen ook nog een boerderij en vertellen hbier graag over. Zo ongeveer alles wat op hun terrein staat mag gebruikt worden. Houd er wel rekening mee dat voor elk uitstapje de auto gebruikt moet worden.

Een geweldige vakantie !

Paul Dohmen
3-12-2012

Zeer stille en mooie bosrijke omgeving met een speeltuin voor de kids. Ruime appartementen, volledig ingericht. Veel leuke uitstapjes op minder dan een half uur rijden. Eén week was véél te kort dus in december weer!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dohlenbacherhof in Oberwolfach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dohlenbacherhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.