Hotel 3 Könige

Hotel 3 Könige
7,7

42 reviews over Hotel 3 Könige in het Nederlands

helaas maar 1 week geweest, maar giga genoten.

Gerrit Pampiermole
11-5-2018

wat omgeving betreft, zie niet op tegen een beetje ¨ klimwerk.¨ Het valt reuze mee, maar geniet van de geweldige omgeving.

uitstekend

mirjam lemein
20-1-2018

lekker eten,schone kamers.vriendelijk personeel maar s avonds is personeel traag met drinken geven.

Prima hotel

Hans
6-8-2017

Het is een prima hotel voor een weekje zwarte woud. Zorg wel dat je een nieuwe kamer krijgt. Deze zijn zeer modern en goed ingericht. Er zijn ook oudere kamers maar deze zijn ook netjes. Het personeel is vriendelijk. Het eten is ook goed. Je kan daar gratis reizen met de trein of bus.

fantastisch

4-8-2017

wij hebben overnacht in hotel 3König en hebben vanuit Oberwolfach met de bus leuke uitstapjes gemaakt.

fantastisch, eten prima, netjes en schoon,

30-7-2017

niks aan te merken, vriendelijke mensen.

Mooie plek

Janny
        24-7-2017

Diner was goed.ontbijt sober.mevr.was niet vriendelijk.Ik heb geen glimlach op haar gezicht gezien.kamer was netjes en schoon.

Avondeten was niet goed

Dinette
        24-6-2017

Gemiddelde kamer die goed werd schoongemaakt.Er werd een muziekavond georganiseerd door de eigenaar .Die was leuk.vriendelijk personeel behalve de vrouw van de eigenaar die was heel snel ge-irriteerd en kon niet goed tegen kritiek.

Het avondeten was en te zout en te vet en kritiek daarop werd niet gewaardeerd.Er zat ook heel veel tijd tussen de verschillende gangen.

Ontbijt was wel goed behalve dat er standaard te weinig koffie was.

Oberwolfach is een leuk plaatsje om `s avonds na het eten nog wat rond te wandelen.En om er wat te drinken op een terrasje.Er is een edelsteenmuseum.

geweldig gezellig

Cees Verharen
        27-3-2017

goed was de service en persoonlijke aandacht die besteed werd. negatief was er eigenlijk niets te vinden

het was heel goed ,Hotel .

Betsie Jalving Slaghuis
        15-1-2017

kamers waren prima en schoon.

,eten was goed ,het personeel erg vriendelijk.

de mensen die daar komen ,niet zeggen dat het niet goed is

het is geen Hilton .daar erg ik een beetje aan.ik ben er geweest met kerst en oudjaar al voor de 4 de keer

Oude reviews (archief)

Niet echt goed en ook niet echt slecht.

19-10-2016

Het diner was prima verzorgd, het ontbijt was erg sober, wel lekkere broodjes, maar beperkte keuze, niet een echt "Duits" ontbijt.

Onze kamer was heel gedateerd, kapotte vitrage en stoelzittingen, alles wel schoon overigens.

Het ergste vonden we dat er een dikke muis in het eetgedeelte rondliep!!

We hebben een aantal aanbieders voor 3 Könige voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel 3 Könige in Oberwolfach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel 3 Könige zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel 3 Könige scoort een 7.65 uit 10 op basis van 42 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: