Hotel Rebstock Oberkirch

Kleine hotelsWeer vandaag17°6°
Hotel Rebstock Oberkirch

We hebben een aantal aanbieders voor Rebstock Oberkirch voor je op een rij gezet:

18 reviews over Hotel Rebstock Oberkirch in het Nederlands

Mevr. Lam
27-1-2018

Ontbijt, personeel, omgeving, pretpark in de buurt, prachtige natuur met waterval in de buurt. Restaurant is ook heel lekker! Bedden lagen lekker. Schoon!

Super en heel fijne mensen

Ruud en Dicky
6-11-2017

Eigenlijk was alles heel goed, de kamer, mooi balkon, prima badruimte en een heerlijk bed om op te slapen. Het ontbijt was prima en het avondeten heel goed en lekker.

Fijne Deutsche gemütlichkeit

Marscha
1-8-2017

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel op onze terugreis vanuit Italië. Het hotel is ideaal gelegen op ongeveer 10 min. van de snelweg. Wij sliepen in de grote familiekamer en die was idd groot. Bovendien had de kamer een prachtig uitzicht.

De medewerkers van het hotel waren allemaal zeer vriendelijk en we voelden ons dan ook erg welkom. Het restaurant in het hotel heeft goed en lekker eten voor een goede prijs en ook het ontbijt was uitgebreid en verzorgd. De omgeving van het hotel is super. De medewerkers van het hotel geven ook graag advies. Wij zijn naar de waterval van Oppenau geweest en de rodelbahn in Gutach. Allebei erg leuk. Ook Europapark ligt om de hoek, dus ook ideaal voor een dagtrip. Het hotel is een aanrader en wij komen er zeker nog een keer terug!

Een erg fijn hotel met zeer ruime (familie)kamer, uiterst vriendelijk personeel, heel lekker en betaalbaar eten en ruim voldoende parkeergelegenheid. Rustig gelegen tussen de wijnvelden op 10 km van de snelweg.

Nu 1 overnachting gehad op een doorreis, maar we wilden graag langer blijven.

Een aanrader!

Mooi hotel maar erg gehorig

Primula
7-8-2015

Landhotel Rebstock ligt in een mooie omgeving. Personeel is zeer vriendelijk, het hotel heeft een goed restaurant en het ontbijt is lekker en uitgebreid. De kamers en badkamer zijn mooi, maar het hotel is wel erg gehorig. Om goed te kunnen slapen moet je dus geluk hebben met je bovenburen.

Goed hotel als tussenstop

roland_thys
2-8-2014

Rustig gelegen. Vriendelijk personeel. Draadloos internet.

Fantastisch!!

Roswitha
23-6-2014

Geweldig hotel. Super vriendelijk personeel, heerlijk eten en zo rustig gelegen maar ook overal dichtbij.

Genoten van onze 5 dagen daar en gaan zeker nog een keer terug.

Zeer goed hotel

roland_thys
13-5-2014

Rustig gelegen. Vriendelijk onthaal. Lekker avondmaal en ontbijt. Mooie kamer.

Een aanrader.

FelixFoxie
7-9-2010

Mooie streek, aan de voet van het Zwarte Woud. Mooie wandelingen gemaakt, leuk dorpje voor elk wat wils. Freudenstadt bezocht, waar een groot welness-zwembad is. Op een half uurtje rijden was er sneeuw.

Het eten is zéér lekker : stevige porties en zeer verzorgd. De kinderen mochten zelf een voorstel doen voor oudejaar.

Gastheer is zeer vriendelijk en begripvol.

Een familiehotel dat de moeite loont, goede prijs kwaliteit !

Rustig gelegen, prima klassiek hotel.

Arie
1-8-2010

Mooi gelegen hotel met grote parkeerplaats. Goed eten, zeer betaalbaar. Gezellig terras.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rebstock Oberkirch in Oberkirch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rebstock Oberkirch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.