Vakantiehuis Günter

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

2 reviews over Vakantiehuis Günter

• 8Annet Houtekamer14-01-2008

Volledig vakantiehuis, heerlijk rustig gelegen. Zeer gastvriendelijke met voldoende prachtige plaatsen in de buurt. Verder is het Europapark natuurlijk een aanrader voor kinderen.

Gereisd met familie in januari 2008

• 8Mirjam Kruize16-04-2006

Schitterend gelegen aan een rustig weggetje aan de bosrand. Uitzicht op wijnhelling. Werkelijk idyllische omgeving. Eigenaars zeer vriendelijk en gastvrij. Ruime bungalow, mooie tuin, complete keuken. Wij gaan hier dit jaar voor de 4de maal naar toe. Prachtig wandelgebied, Straatsburg en nog veel meer leuke plaatsen in de buurt en als klap op de vuurpijl voor onze 3 pubers bezoeken we 2 dagen het Europa-park (op korte afstand rijden.)We hebben veel pretparken bezocht, maar dit is de top. Voor boodschappen zijn de Aldi en Lidl in het dorp. Wijnboeren volop aanwezig net als appelboeren (leuk in najaar).

Gereisd in april 2006

0 tips over Vakantiehuis Günter