Reviews over Oberkail

Luuk Hoes,
    26-6-2016

Het huis zag er heel goed uit. Echt alles wat je maar nodig kon hebben was aanwezig. De bedden waren uitstekend. mooie grote tuin, waar je altijd wel tot laat in de avond een plekje in de zon kon vinden. Het is een erg rustig dorpje, maar wel heel mooi. de omgeving is echt schitterend. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. De eigenaren( de familie Grossman) die direct naast het vakantiehuis wonen zijn erg aardig en heel behulpzaam en gastvriendelijk. Echt een aanrader dus. Je kunt ook leuke uitstapjes maken naar Luxemburg stad, Koblenz of Saarburg.

Oberkail scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews