Vakantiehuis Haus Braun

Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Haus Braun in het Nederlands

Compleet ingericht huisje in prachtige omgeving

A van den Berg
26-8-2013

Het huisje is gelegen op een erf, er staan nog twee huizen op, van 'opa' en een zoon. Het huisje was erg schoon, alles aanwezig. Alleen misten we een woonkamer, maar in de zomer kun je prima in de serre zitten. Daar kun je ook fijn ontbijten, ipv in de keuken. Opa bracht elke morgen de duitse krant, was altijd bereid om tuinstoelen te pakken of tips te geven. We misten wel de privacy van een eigen tuin, deze wordt gedeeld met opa en kinderen van zoon. We misten als theedrinkers een waterkoker en thermoskan, een dag later bracht Simone (verhuurster) het. De slaapkamers zijn fijn ruim, keuken alles aanwezig. Ligbad is goed. We hebben hier een fijne vakantie gehad met twee pubers, er was genoeg te doen en te bezichtigen, mooie wandelroute`s, lekker eten, vriendelijke mensen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• AdresIm Schlossberg 3 D-78078(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Haus Braun in Niedereschach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Haus Braun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.