Hotel Krone

Kleine hotelsWeer vandaag13°3°
Hotel Krone
8,4

5 reviews over Hotel Krone in het Nederlands

Het is een uitstekend gast huis prima

Peter
23-1-2014

Je kunt wandelen, fietsen, met de auto gaan toeren.

De prijs is prima, en het eten is voor treffelijk.

De kamers worden elke dag op geruimd.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Doorreishotel

Marco
11-8-2013

Het hotel heeft ene prima ligging om op doorreis naar het zuiden te overnachten. Direct naast de snelweg richting Basel. De kamer zelf stelt niet veel voor. Wij hadden een kamer in het bijgebouw. De kamer zelf was redelijk schoon maar de meubels waren wat gedateerd. De douche was een hokje waar je je kont niet kon keren om het maar zo te zeggen. Maar voor een doorreishotel was het prima.

Gereisd met partner in juli 2013

Prima Overnachtingshotel

A. Janssen
26-9-2012

Wij hebben in dit hotel overnacht op weg naar Italië. Het hotel ligt direct naast de A5 (richting Basel) en heeft een eigen parkeerplaats achter het hotel. De kamers zijn ruim en schoon ; de meubels zijn wat gedateerd. Het eten in het restaurant is prima en goed betaalbaar, en er is geen Ruhetag (wat bij veel hotels in de omgeving wel het geval is). De omgeving ziet er wat smoezelig uit. Voor een overnachting een prima locatie ; voor een langer verblijf minder aan te raden.

Gereisd met partner in augustus 2012

Goede overnachtingsplek

treeslensink
6-8-2011

Hier overnacht op weg naar huis. Het was mooi weer dus helaas warme kamer. Kamer was wel goed, maar niet al te groot. Ontbijt was goed. Ruime keuze aan vleeswaar en broodjes. Ook warme gerechten als worstjes en ei. Vriendelijke ontvangst. Geen hotel om lang te verblijven, maar gezien z'n ligging vlak bij de snelweg heel goed voor een overnachting. Met raam open was de snelweg wel te horen, maar niet hinderlijk. Op de overloop kon uit een koelkast een drankje gepakt worden. Wat je natuurlijk wel moet betalen, maar was niet duur.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Dit kan veel beter

Gast
27-9-2009

Midden augustus 2009 zijn we hier geweest op de heenreis naar Italië. Het ligt op circa 200m van de snelweg A5, dicht tegen de dorpskern aan. Perfect dus. De kamers in het oude gedeelte waren zo warm dat we 's-nachts niet sliepen. Op de terugreis hebben we een kamer gekregen in het Gasthaus. Ondanks dat dit hotel een eigen slagerij heeft is het diner zeer matig, zeker voor Duitse begrippen. Het ontbijt daar in tegen is wel weer zeer goed. Kamers zijn oud ingericht. Aan alles merk je dat ze met minimale kosten willen servicen. Kortom gezien het kamerbedrag mag deze eigenaar zich wel eens oriënteren bij andere hotels. Voor alleen overnachting is dit wel een redelijk hotel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Krone voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krone in Neuenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.