Camping Gugel

heel goede doorreiscamping

els roodhooft,
16-8-2018

wij hebben hier 2 x verbleven op weg naar italië,

erg fijne camping om door te reizen,

grote plaatsen, vlakbij de snelweg wat erg handig is (maar je hebt er niet echt last van)

goed restaurant

zeer proper sanitair ! en proper voor de rest

heel veel te doen : zwembad, minigolf, tennis , vollybal, basket, jeu de boules, ...

ook mogelijkheid om buiten de camping te camperen als je bvb snachts al wilt verder rijden

vriendelijk personeel

enig nadeel : ligging van de camping, wij hebben liever meer natuur rond de camping; maar als doorreiscamping was het ideaal voor ons

Geweldige overnachtingscamping

GN,
15-8-2018

Wij hebben op deze camping overnacht op doorreis naar Italië (Camping direct aan de snelweg)

De camping speelt hier prima op in door speciale plekken hiervoor aan te bieden.

Goed zwembad voor de snelle verkoeling, prima restaurant en fantastische sanitaire voorzieningen! Echt zeer goed

Te duur geworden voor passanten

Le Duc,
10-8-2018

Camping ligt kort bij de snelweg en bij pompstation. Erg handig. Zijn hier aardig wat keren geweest, maar de prijs voor 1 nacht met 4 personen was nu opgelopen tot € 51,50 en dan sta je er ongeveer 12 tot 14 uur, veelal aangekoppeld en wel, strak naast elkaar, met een minimum aan privacy en 's morgens om 7 uur vertrekken de eersten al (die kort naast je staan).

Sanitair is prachtig vernieuwd en schoon, maar sanitairgebouw is zéér bedompt.

Deze zomer twee keer geweest, maar je vlucht snel uit dit prachtig vernieuwde sanitairgebouw. Afzuiging is absoluut ontoereikend.

Zwembad is mooi, maar om 20.00 uur dicht.

Patat die we als gewoonlijk bestelden stond al klaar en dit waren lauwe, slappe frietjes.

Kortom; Wij zoeken een andere passantencamping.

Zeker voor herhaling vatbaar

Malestein,
9-8-2018

Super camping als uitvalsbasis in de omgeving schwarzwald en Basel. Top sanitair, mooi zwembad en een prima restaurant. Heerlijk ! Wij hebben hier een overnachting gedaan en was prima te doen . Voldoende plekken ook al waren we wat laat. Jammer dat de oude vaste plekken wat rommelig aandoen. Wij gaan hier zeker terug komen. Deze camping verdiend een groot aantal bezoekers .

camping voor 1 nacht is duur, 34,= euro

hennie,
27-6-2018

Mooi sanitair, gratis douche, mooi zwembad.

internet kostte 5euro voor 1 dag

Nooit meer!

Anton,
14-8-2017

Er hangt totaal geen sfeer op deze camping. Ook is de camping erg slecht onderhouden, veel achterstallig onderhoud. Sanitair vies, veel schimmel in de douches, afzuiging vol stof.

Tijdens een activiteit werd er 's avonds iets gebakken voor de kinderen. Enige uren later was dit vuur nog steeds aan ( zonder toezicht en direct naast de speeltuin).

Op de site staat vermeld dat er een recreatiemeer is tegenover de camping. Helaas niks van waar, het water is er maar daar houdt het mee op. Er mag niet gezwommen of gevist worden ( zonder lid te zijn van de visvereniging).

Ook zijn er op het terrein grote ratten gesignaleerd bij het privé sanitair.

's Morgens om 7.45 bij gebruik van het toilet was er overgegeven bij het heren sanitair. Eén wc zat helemaal onder en buiten ook. Om 11.00 lag het er nog steeds. Toen een melding van gemaakt en kreeg toen te horen dat de "poetsvrouw" om 10.00 uur pas begon...

Doorreis camping

Tonja,
4-8-2017

Een echte doortrek camping die veel weg heeft van een parkeerplaats.Sanitair is proper, zwembad is netjes.

Niet om langer dan één nachtje te staan.

perfect

willy,
26-7-2017

gebruikt op heen en terugreis als overnachtingsplek schoon sanitair vriendelijk ontvangst broodjes af te halen een aanrader

Prima camping voor de doorreis.

Ellie
14-9-2016

Inmiddels al weer meerdere keren (4) op doorreis hier de nacht doorgebracht. Vriendelijke ontvangst door aardig personeel. Ruime openingstijden waardoor je ook wat later aan kan komen. Plaatsen voor ons voor 1 nacht zijn gewoon goed en rustig. Wij hebben wel eens in het restaurant gegeten wat goed te doen is maar zijn ook wel eens het dorp ingegaan waar je ook goed kan eten. Al met al een zeer geschikte locatie op de doorreis...Ons zullen ze er nog regelmatig terug zien.

Goede doorreiscamping

Baestebende
21-8-2016

Personeel is super vriendelijk. Aankomen na een lange dag reizen en dan nog even lekker zwemmen en goed eten in het restaurant. Wij hebben er twee nachtjes gestaan, prima!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gugel in Neuenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gugel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.