Hotel Am Stadthaus

18 reviews over Hotel Am Stadthaus in het Nederlands

uitstekend hotel

reinout
7-10-2016

Echt een prima hotel. Mooie ruime kamer, vriendelijk personeel en een zeer goed ontbijt. En vlakbij de snelweg, ook ideaal. Helaas geen eigen restaurant maar er was genoeg te vinden in de omgeving. Een aanrader, dit hotel.

Nog steeds erg goed overnachtingshotel

Fam. Huijink
11-8-2016

Inmiddels verblijven we hier voor de 4de keer met 5 personen. Wederom een zolderkamer maar deze keer een wat kleinere. Voor 1 nachtje prima en bedkaner is nu juist groter. Plein voor hotel ziet er door de plantenbakken nóg gezelliger uit. Italiaan naast ijszaak in dorp absoluut een aanrader.

Prima overnachtingshotel

jack
23-10-2015

Het hotel zelf heeft geen restaurant voor lunch/diner. Er is echter in de nabije omgeving voldoende gelegenheid. Het ontbijtbuffet is keurig en goed verzorgd.

fantastisch

klaasjan
15-8-2015

perfect overnachtingshotel.

ze doen alles voor je. het restaurant tegenover het hotel zat vol. (ze wouden wel ff bellen naar restaurants of er nog plaats was. (9 personen over 2 kamers).

kamers super. heerlijke douche en alles schoon. wij hadden met zn 5en de grootste kamer vh hotel. (de suite). maar ook de 4 persoons kamer voldeed ruim. wel met 4 op een kamer.

ontbijt echt geweldig.

als we er weer in de buurt komen weten we waar naartoe te gaan.

helaas bieden ze geen avondmaaltijd, maar meer dan genoeg restaurants in de buurt

Goed overnachtingshotel

huijinkjansen
15-7-2015

Een nacht verbleven (familiekamer, 5p) op weg naar Lago Maggiore, Italië. Prima hotel. Schoon en erg vriendelijk personeel. Leuk stadje vlakbij snelweg en toch rustig gelegen. We kregen een zolderkamer en die was wel warm. Niet alle ramen hadden een verduistering. Kamer wel ruim, schoon en fijne (dek)bedden. Ontbijt niet heel uitgebreid maar verder helemaal prima. Wat ons betreft een aanrader!

Heerlijk voor een tussenstop

Miriam
30-4-2015

Wij komen hier al een aantal jaren als tussenstop en altijd weer tevreden: ruime, schone kamers, lekker ontbijt, en heel vriendelijke eigenaar en personeel. Ligt vlakbij de snelweg en Zwitserse en Franse grens. In het dorpje kan je heerlijk ijs eten en er zijn ook een paar leuke restaurantjes/eetgelegenheden. Aanrader dus!

Prima hotel

Aardbolverkenners
26-8-2014

Prima verblijf in Zuid-Duitsland, gastvrij en vriendelijk personeel, schone kamers. Prettig als overnachtingshotel op weg naar Italië. Dichtbij de snelweg en rustige omgeving rondom hotel. Voldoende gratis parkeergelegenheid. Bakker en restaurantjes in de buurt.

Wij hebben de omgeving zelf niet verkend.

Slechte ervaring

Saskia
29-7-2014

Het dorp ligt inderdaad mooi voor een overnachting op doorreis naar Italie, maar neem liever een ander hotel in dit dorp welke iets meer buiten het centrum gelegen is. Kleine kamers, verschrikkelijke chloorlucht, bloedhete kamers. Door de chloorlucht en de hitte wilden we graag de ramen open, maar dan was er verschrikkelijk kabaal van het dorpsfeest, met lallende mensen die naar huis gaan, disco in de tegenovergelegen feesttent ook met lallende jongelui die daar rondhangen. Ontbijt was redelijk. Serveerster bracht koffie en thee verkeerd, eieren waren nog veel te zacht (eiwit nog doorzichtig). Wifi doet het compleet niet, wordt ook toegegeven door de eigenaar. Voor ons een verschrikking.

Doorreishotel

Pierre
28-6-2014

Hotel Am Stadthaus is ideaal gelegen voor wie naar Italië reist, op vijf minuten van de autosnelweg Karlsruhe-Basel.

Vriendelijke hotelhouders en personeel. Ruime kamers. Gevarieerd ontbijt. Eetgelegenheid (lunch of diner) op loopafstand van het hotel in het gezellige stadje.

Geboekt voor 1 nacht voor de terugreis naar Nederland. Zeer vriendelijke ontvangst. We hadden een kamer voor ons 5-en p[ de bovenste verdieping. Fris, schoon geheel met hout. Ontbijt was ook goed. Ideale plek voor te ovenachten. Goede prijs en een levendig klein centrum

We hebben een aantal aanbieders voor Am Stadthaus voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Stadthaus in Neuenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Stadthaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Am Stadthaus scoort een 8.31 uit 10 op basis van 19 reviews.