We hebben een aantal aanbieders voor Neuenburg voor je op een rij gezet:

heel goede doorreiscamping

els roodhooft,
    16-8-2018

wij hebben hier 2 x verbleven op weg naar italië,

erg fijne camping om door te reizen,

grote plaatsen, vlakbij de snelweg wat erg handig is (maar je hebt er niet echt last van)

goed restaurant

zeer proper sanitair ! en proper voor de rest

heel veel te doen : zwembad, minigolf, tennis , vollybal, basket, jeu de boules, ...

ook mogelijkheid om buiten de camping te camperen als je bvb snachts al wilt verder rijden

vriendelijk personeel

enig nadeel : ligging van de camping, wij hebben liever meer natuur rond de camping; maar als doorreiscamping was het ideaal voor ons

Gereisd met partner in augustus 2018

Geweldige overnachtingscamping

GN,
    15-8-2018

Wij hebben op deze camping overnacht op doorreis naar Italië (Camping direct aan de snelweg)

De camping speelt hier prima op in door speciale plekken hiervoor aan te bieden.

Goed zwembad voor de snelle verkoeling, prima restaurant en fantastische sanitaire voorzieningen! Echt zeer goed

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Malestein,
    9-8-2018

Super camping als uitvalsbasis in de omgeving schwarzwald en Basel. Top sanitair, mooi zwembad en een prima restaurant. Heerlijk ! Wij hebben hier een overnachting gedaan en was prima te doen . Voldoende plekken ook al waren we wat laat. Jammer dat de oude vaste plekken wat rommelig aandoen. Wij gaan hier zeker terug komen. Deze camping verdiend een groot aantal bezoekers .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Petra,
    27-7-2018

Prettige, rustige camping. Geen geluidsoverlast van autobahn in nabije omgeving. Schoon sanitair. De gehele camping maakt een verzorgde indruk. Vriendelijk personeel. Goede bistro; ook om mee te nemen naar je plaats. Erg prettig zijn de waterpunten en de douches op de veldjes. Groot pluspunt: de hond is welkom. Honden uiteraard wel aan de lijn maar direct naast de camping is een zandafgraving/ meertje en daar kan de hond zich uitleven.

Gemoedelijke atmosfeer op de camping maar wel veel mensen met vaste standplaats uit de omgeving van de camping. Weinig Nederlanders. Wij misten alleen een honden speelveld op de camping. Verder alles top !

Gereisd met partner in juli 2018

camping voor 1 nacht is duur, 34,= euro

hennie,
    27-6-2018

Mooi sanitair, gratis douche, mooi zwembad.

internet kostte 5euro voor 1 dag

Gereisd met vrienden in juni 2018